Friday, February 29, 2008

金牛座的人﹐是癲/傻的。

安藤﹐傻的。松田﹐傻的。疤面柏仙奴﹐癲的。佐治魯卡斯﹐癲的(他將第三次世界大戰昇華到宇宙的層次上)。Malcom X﹐超級癲的。當然還有我的好友﹐G 。

上年(!)我已問G友﹐「喂﹐RATM二月會去日本喎﹐我地都去咯!」「癡線!唔去!」她當時是這樣答我的。好了好了﹐甚麼叫風水輪流轉呢?她今天問我﹐「喂﹐Radiohead十月會去日本喎﹐我地都去咯!」(G友是超級Radiohead迷)「癡線!唔去!」「去大阪定去東京呀?」(契而不捨的精神!)「去—倫—敦!」(別忘記我要嫁威廉王子!)「大阪係咪平d呀?」(大家開始自說自話了)「倫敦。」「比利時呢?」「...」「去柏林?」「喂﹐我地星期一見唔見呀?」(要轉話題!她是可以這樣無止境地說下去的!)「去邊呀?」「倫敦囉。」(我也有契而不捨的時候!)「好啦﹐去倫敦啦!」

兩個金牛人走在一起﹐是會一發不可收拾的。

****

我問G友﹐妳看了"No Country For Old Men"沒有呀。她回答說﹐剛看了"No Fuck With Old Men"。(咩事呢?)這又再一次証明﹐一個grant loan都未還完﹐但又要買樓﹑買車﹐仲要走去學潛水的金牛人﹐是可以在短短的一通電話內﹐發揮出金牛座的本質的!

8 comments:

Anonymous said...

在土豆看了兩集SP, 唉, 我說服了自己明日再繼續睇, 否則分分鐘又通頂.
我想, 所有人都希望自己的上司像SP裏的堤大哥吧? 他與岡田准一的戲啊, 我怎麼看都看出slash味. <--腐女本色
本廣克行的出品, 水準不必懷疑. 陽剛動感的東西, 我最愛!
岡田弟弟也成熟了不少呢.

Anonymous said...

翔太其實都幾好樣, 不過同佢大佬係兩種style.
土豆有Liar Game, 我遲早又衝埋去.

現在去睡的d

Zackiemad said...

d,

11時多便去睡?不像你呀!

一陣睇埋"工作狂人"大結局﹐之後就開"SP"!

剛看完"Godfather 2"﹐羅拔仔﹐愛死你呀!唔之點解﹐佢把聲超沙﹐沙過宜家好多﹐是特登的嗎?

Anonymous said...

就係因為太早瞓, 所以唔係立刻瞓著!
你咁夜先開SP...Good luck啦.

Anonymous said...

還在看源氏物語, 其他野要讓步先.

Zackiemad said...

d,

我是灰姑娘(等變公主!),12點前要睡!(週六、日另計)

看了Joaquin Phoenix的"We Own The Night",原來土豆有:

http://so.tudou.com/isearch.do?kw=we+own+the+night

Anonymous said...

土豆一到夜晚就好塞吓, SP我只係睇到第6集上半部.
導演每兩集講完一個case, 節奏明快緊湊, 亦不忘點出前線人員的處境, 和中層管理人員與官僚體系之間的衝突。類似的主題在前作大搜查線中已發揮過。

Zackiemad said...

d,

我宜家連lunch hour都唔放過﹐照樣o係公司睇土豆。