Wednesday, February 13, 2008

今天我買了甚麼碟

還記得我這個list嗎?我自己也差點忘了。它呢﹐是永遠都不會完成的。平時偷o厄拐騙下來的影碟﹐還有自己自掏腰包的﹐已自成一個小天地。一張excel表﹐搞不掂。其實﹐我退休後可以開一間影碟舖。

今天呢﹐又買了3隻碟。《Crooklyn》﹑《Storytelling》和《Newton Boys》。Spike Lee的電影﹐我是逃不掉的。我喜歡他就如喜歡Denzel Washington一樣。他們兩個是要連在一起﹐正如我心目中的杜魯福和Jean-Pierre Leaud(!)。那又為甚麼買《Storytelling》呢﹐因為有Mark Webber。他是誰呀?呢﹐他就是《The Hottest State》裡的男角。《The Hottest State》是甚麼電影來的?呢﹐它改編自Ethan Hawke的一本小說﹐Ethan自己做埋導演。那麼《Newton Boys》呢?會看嗎?有Ethan Hawke喎﹐會看的。

這些都證明了甚麼呢?我很喜歡Ethan Hawke和Denzel Washington囉。

完。

11 comments:

Anonymous said...

電影己經發展超過一百年,一百年喎!咁多經典,咁多大師,淨係懷舊都有排搞。

仲未計我鍾意的古今中外男女優,真係土豆都睇唔切!

Zackiemad said...

d,

你不覺得土豆很少西片嗎?

Anonymous said...

我意思係, 上土豆掃日劇/日本片都掃唔切呀......

Kathy said...

如果你喜歡Ethan Hawke,那相信你也會喜歡Before Sunrise及Before Sunset吧,剛出了這兩套戲的劇本呢,不過未知香港是否有售。Cheers!

Zackiemad said...

d,

唔係呀~西片比例比日本少好多 。我琴晚搵Robert仔D戲,得一套Taxi Driver~

Zackiemad said...

Kathy,

哈~對呀!你也喜歡Ethan Hawke嗎?劇本這些要上網搵,Page One好少 >.<

Kathy said...

對呀﹗我不單鍾意Ethan Hawke也鍾意松田龍平。當天我找到你的網站正是在雅虎搜尋松田龍平時找到的。我不時上來睇睇有否他的新相或新資訊呢﹗所以謝謝你不時提供啊…
至於劇本網上版我見過,不過總想有一本書在手。好似亞馬遜有得訂…

Zackiemad said...

Kathy,

原來你也是龍平baby的粉絲 :)

這一輪少左講佢呀,你有無睇「明日的喜多 XX」??

Kathy said...

「明日的喜多 XX」?未呀﹖香港已有碟了嗎?

Zackiemad said...

Kathy,

你可以去:
www.tudou.com

有好多日劇、電影~

Kathy said...

謝謝你﹗太多日劇、韓劇,太少時間啊﹗>.<