Friday, February 08, 2008

這夜我夢

繼早兩天夢見和方力申拍拖(!)(經G友分析﹐應該是我看了太多亞Gill的報導﹐但其實我無咩點留意喎)後﹐昨夜我竟夢見和Billy Corgan拍拖!

我倆十指緊扣地走到類似信和商場的地方買碟﹐他買了幾張Lushlife的唱片﹐我全程只是拖著他。我們走過很多地方﹐停車場、行人天橋﹐又搭巴士!他穿了一條白褲﹐其他的都不怎記得。

※※※※

我醒來的時候就想﹐點解唔係James Iha呀?

2 comments:

Anonymous said...

仲駛問, 你唔敢同Jeordie爭仔囉!!
咁咪揾個接近人士發吓夢囉!!

Sweet Dreams, wet or dry~

Anonymous said...

弗洛依德d﹐

即係話﹐我只會夢見Aaron White﹐而永遠都唔會夢見Jeordie啦 :(