Saturday, November 24, 2007

我的90's唱盤(英國篇)

Inspired by d﹐ i remembered all these English bands i've been listening to way back in the nineties:

Ocean Colour Scene - Better Day

這首歌﹐是我的 top 10 favourites of all time。
話時話﹐我只得OCS一張EP《The Day We Caught The Train》。


The Boo Radleys - Wake Up Boo

多得G友﹐讓我記番起這隊樂隊。
事源:昨天陪她到信和賣碟。賣的其中一張《Find The Answer Within》便是我N年前借她的。
「呢隻碟係我架喎。」
「你架咩。」
「肯定。」(有理無理都賴左先)
當然﹐最終還是很爆地在我面前賣掉了我的碟。我整個人頓變灰色了。


Blur - Boys & Girls

Blur的《Parklife》是我第一隻自掏腰包買的英文唱片。大概是中一﹑二的時候﹐放學走到油麻地某唱片店買的。
當年喜歡Alex James多過Damon Albarn。

Suede - Beatiful Ones

揀一首Suede的歌來貼也頗考心思。只擁有《Coming Up》﹐但都聽到爛。最後貼了"Beautiful Ones"﹐因為拍得Neil Codling很美。

The Stone Roses - Ten Storey Love Song

那一年﹐在A小姐的家中迷看Channel V時發現的一首歌。第一次聽已被迷倒。動人的一首歌﹐好靚的MV。但我覺得Ian Brown好似monkey。

Oasis - Don't Look Back In Anger

《What's The Story (Morning Glory)》內的歌曲每一首我都曉背。聽Oasis﹐聽這張碟便夠。

Lush - Ladykillers

已不記得是怎樣認識這隊樂隊了。但《Lovelife》這張album我聽了千篇。

James - Destiny Calling

"Cute ones are usually gay"。好記得《The Best Of》是和某中學同學在尖沙嘴HMV買的。
已和那位同學失去連絡。只記得她超迷電影﹐上地理課時看電影雙週刊。

5 comments:

Anonymous said...

呵呵。
你沒有數到Radiohead?
Blur的Boys and Girls, 我總是聽得好high, 最適合爆機聽.
Suede最正的是頭兩隻碟(Suede/Dog Man Star), 之後結他手Bernard Butler離隊, Coming Up仍然有水準, 但Head Music我就無mug印象, 隻碟好似比左人。
Brett後來瘦了很多, 已無咁靚了. 現在 keep到個shape,算做aging with grace.
我想講, 朋友推介我聽James, 我也買了幾隻CD, 不過一路都未拆!
我鍾意Blur/RH, Oasis麻麻地, 不過同意What's the Glory是他們的peak.
其實我選了Suede是因為佢地已經不存在, Blur/RH雖然一度去向成疑, 不過都仲係未散!
最近買了Eagles的新, 好像又回到八十年初那種感覺. ~d

Anonymous said...

What's the Glory --> Story至o岩

Eagles的新[碟], 好像又回到八十年[代]初

Zackiemad said...

d,

你沒有數到Radiohead?
<--係呀﹐post出黎後先記得仲有佢地﹐懶得再寫﹐所以少左佢地份。如果要揀﹐我會貼"Karma Police"。

我無聽過"Suede"同"Dog Man Star"。"Head Music"都聽過少少﹐最熟始終係"Coming Up"。

Oasis的人就唔鍾意﹐不過我覺得"What's The Story"真係幾正架。

本來想貼Duran Duran的"Ordinary World"﹐雖然首歌係90年代﹐但覺得DD屬於 the 80's﹐所以放棄左佢地。

Zackiemad said...

d,

跟住會整美國篇。(多野寫囉)

90年代好少聽日本歌﹐不過都會試下整份日本篇。

哈。

Anonymous said...

你慢慢整啦, 我聽歌好散亂, 不過大概由八十年代後期開始聽多了搖滾樂, 到了九十年代中期, 我對本地歌曲完全脫節, 後來連王菲/林憶蓮都沒有興趣.

以前沒有mp3 or d/l, 頂多租吓碟, 錄吓電台節目咁咋. 現在有資源買CD, 不過時間就少了.

d