Tuesday, October 30, 2007

怒Blogger

可怒也!

Blogger不允許我上載小田切的相片,人生的意義何在?

何在呀?

5 comments:

Anonymous said...

咁唔得個喎!<--激動埋一份

無得睇安藤優作大人的美圖,我會發癲架!(仲會無靈感寫文!)

d不安中

Anonymous said...

>無得睇安藤優作大人的美圖

激動到唔記得咗Baby~

d

Zackiemad said...

d,

呵呵~Baby是主打來的喔~

在你的LJ中post了條link,還有那位「不比小田切型」的淺野! hahaha!!!

Anonymous said...

淺野在我心目中,一直都好型的!<--Ha Ha Ha!

d在找淺松的主題曲~

Zackiemad said...

淺野在我心目中,一直都好型的!<--Ha Ha Ha!

<--不見得(他型)。

今晚返去又睇番「忍」先~(我係睇完「忍」開始留意佢的)

<--Ha Ha Ha TOOOO!