Monday, October 29, 2007

小田切讓是阿叔嗎?

10 comments:

Anonymous said...

那個eye makeup, Orlando Bloom以前做過了。
都係覺得淺野型些。-->飛逃

d

Zackiemad said...

Orlando Bloom <-- ok 啦,我曾經鍾意過佢! :)

都係覺得淺野型些。<-- !!!!!!!>.<

Anonymous said...

Joe刻意標奇立異,用意明顯不過:咪當佢係靚仔演員一個,佢要做Johnny Depp。
收到啦,Joe!
淺野型得較自然,Joe較刻意(理由如上)。
-->又飛逃
都係baby正,又靚,又型,著mug都好睇!

d

Zackiemad said...

d,

我剛看了『無厘頭森林之第一次接觸』,戲中的淺野,係幾型!不過,

做佢大佬的寺島,更型!!

Joe較刻意<--他的打扮,已不能自拔吧~addicted?!??!

Anonymous said...

寺島不朽都型啦!

你套xx森林是d/l的?有碟就借我啦~

d
p.s.開了Neil Gaiman本Stardust,覺得好好睇,設定有點似Lord of the Rings -- 老老實實,有哪一本魔幻小說沒有受過佢影響?

Zackiemad said...

d,

『無厘頭森林之第一次接觸』<--我是d/l,土豆好像也有。片子超級無厘頭,完全唔知發生緊咩事,遍尋多篇影評都未能找到一章較有力的解構。

Neil Gaiman本Stardust<--好野來的?我無咩點看過魔幻小說~:P

Anonymous said...

最初識Neil Gaiman係因為睇過有人講佢套Graphics Novel series - "Sandman"(其實我唔出完未,只知已出了11本)。
佢的文字風格,以Stardust來說,其實是寫比大人睇的童話/Fantasy故事。文字帶英式幽默,夢幻,優美。
所以有點可惜無睇電影版。(得九龍有得做,應該都係做埋呢一兩日?)

d

Anonymous said...

>其實我唔出完未

其實我唔(知)出完未>.<

d

Zackiemad said...

d,

噢,知道了。有Robert de Niro的那套嗎?

Anonymous said...

>有Robert de Niro的那套嗎?

Also Michelle Pfeiffer.

d