Wednesday, October 10, 2007

記對話

爸: 你有無夢呀?
我: o下?無啦。
爸: 你無夢架咩?
我: 有咩夢喎。
爸: 我以為你有添。
我: 一早無o西啦。嘩你做咩無端端問d禁嚴肅o既問題呀?
爸: 好嚴肅咩?
我: 有無夢喎大佬。
爸: 你話你係黑澤明粉絲嘛,諗住你實有啦。
我: mud黑澤明粉絲就一定要有夢架咩?
爸: 唔係,見你禁多碟,睇你有無囉。
我: 關咩事呢請問。
爸:(開始發火)睇你有無黑澤明隻夢呀!
我:(如夢初醒)哦~~~~~我以為你問我有無夢想添。
爸:你真係癲得「暈循」囉。  

10 comments:

Anonymous said...

...discommunicate with everyone including your dear dad.

Anonymous said...

>你話你係黑澤明粉絲嘛,諗住你實有啦。

呢一句,你應該收到喎?

d笑埋一份

Zackiemad said...

d,

無呀,完全墮入左"夢想"二字。

之後仲要我誤會"夢"係"八月狂想曲"。

死左。

Zackiemad said...

z,

discommunicate with u only..pls dun think too much

單位 said...

我好鐘意你爸爸呀!! XDDDD~

zeiling said...

單位!
我都鍾意佢爸爸,因左有次佢讚我靚左!(係以前太不濟者可能!嗯!)

Anonymous said...

whahahahahhahahahahha~~~

FUCKIN' funny!!!!!!!!!!!
whahahahahhahahahahah....

I love dead ur Dad and U~~~~~
i really really love u both~~~~~

whahahahahahahahaha!!!!!
CHI GUN!!!!!

ar_o_ar

Anonymous said...

我心邪,罪過,竟然一看先想到【夢遺】~~原來是【夢想】......哈哈

Zackiemad said...

ar_o_ar,

sry, but i dun love u!!
i just love my Ryuhei bb~~ <3

Zackiemad said...

katana,

好明顯大家都喜歡對號入座!