Wednesday, October 31, 2007

髮型參考,給有需要的人。



他是誰?他is my honey。(大家是否想打我呢?)

OKOK。我只想說說他的髮型。大家梳過這種髮型嗎?我有,幼兒園的時候。長大了的大家,還會梳這種髮型嗎?我不會,但我有朋友會。基本上,她近來的髮型與小田切的是不遑多讓。孿髮的,甚至是Life Card裡的直髮,都是一模一樣!她自己也覺得,好似。

但,她不是他的粉絲。

7 comments:

Anonymous said...

你又唔係同我爭仔,因mug要打你呢?
佢呢個,有啲似變奏版"蘋果叮(第三聲)"頭。好多人細個時都梳過Apple Ding頭架:)

d

Zackiemad said...

d,

我覺得他梳這個apple ding顯得好孩子氣啊~ :)

Zackiemad said...

ar_o_ar,

bb!!!!! u r not alone la!!!

Kazu and me are always with u!!

When we meet la?

Anonymous said...

�ڥh�~�b�F�ʴ����@�k�p���Z�h�Y

Zackiemad said...

Katana,

你呢咩字黎架?我完全睇唔到!粗口來的?

Anonymous said...

i saw a guy hv this hair in Tokyo last year in a restaurant lunch time in south shijuku

Zackiemad said...

kanata,

那個人,應該就是他。(一廂情願地說。但又關我事嗎?又唔係我見到!)

>.<