Sunday, October 07, 2007

不健康な生活様式。



-- 私の一週間の食べ物ですよ。

6 comments:

Anonymous said...

通常係趕功課/要慳錢/家中突然無人煮,先至會搞呢D。

食多D生果啦咁。

長氣d

Anonymous said...

記起"戀愛寫真",廣末涼子的芝士加杯面:)

d

Anonymous said...

我曾經都試過芝士加公仔麵.

Zackiemad said...

長氣d,

我屋企一向都無人煮飯架。

生果有食:)

Zackiemad said...

z,

................

zeiling said...

有人提醒我,當年我係彼邦倫敦一個月都係用 60 鎊!60 鎊包四星期 Travel Card 乎(excluding rent la of cox)!我就係食d咁既野而生存!HAHA!