Thursday, September 20, 2007

戴眼鏡

不看4仔的我﹐為甚麼左眼會爆微絲血管呢?究竟我看了甚麼不該看的東西呢?同事說事態嚴重﹐經他再三勸喻﹐今天改戴眼鏡上班。

今早。同事一見我﹐便笑騎騎地說我像E夫人。大家知道誰是E夫人嗎?這究竟是否一句讚美的說話呢?好自卑啊﹐放工以競步的速度走到地鐵站﹐覺得全世界的人都用奇異的目光望我這個現實版E夫人。是我疑心重了點嗎?戴著那副度數不足的眼鏡﹐使得我望遠處要瞇起眼睛。如果這個時候龍平baby迎面而來﹐我該怎麼辦好呢?我是真得不停在作假設呀。世事難料嘛﹐萬一他真的出現﹐我要脫下眼鏡嗎?沒有眼鏡看不清他那張俏臉喎!戴上眼鏡又怕他覺得我像E夫人!噢﹐人生是這樣的複雜啊!(又諗多了。)

話又說回來﹐究竟我明天要不要戴眼鏡呢?

2 comments:

Anonymous said...

用手"卒"得眼多, 或唔覺意"卒"大力了, 都有機會爆微絲血管.
醫生都係比D眼藥水過你咁.-->無事嘛?

E夫人, da re de su ka?

我見到龍平的話, 一定會睇吓佢高我幾多, 係咪真係一米八?

仲會睇吓佢個髮線(我最唔想見到喜歡的男優秃頭), 頭髮係咪好似上鏡咁濃密, skin係咪真係咁白滑? 兩片唇係咪真係咁薄咁sexy?

總之, 就係牛咁眼成個儍婆咁望實佢啦~

d

Zackiemad said...

d,

現在還有少少紅根。星期二要做姊妹﹐唔想紅眼睛見人 :(

E夫人, Edna Mode是也。
(http://en.wikipedia.org/wiki/Edna_Mode)

基本上﹐見到龍平baby時係無可能留意到太多細節。因為﹐我可能已經暈左。或者﹐第一句問佢o既問題係:

「o疑﹐安藤呢?」 :):):)