Wednesday, June 06, 2007

死路一條


終於收到喇!

都話啦﹐同親G出街實係死路一條。我講過每天只可用50大元架嘛﹐齋今晚唔計食飯已經駛左未來7日既錢。月尾點死呢?



係﹐係無人用支槍指住我個頭逼我買條裙﹐亦都無人要挾我買《陽炎座》。但係條裙好平咋喎﹐《陽炎座》DVD七折咋喎﹐係咪唔買對唔住自己﹐對唔住松田優作﹐對唔住鈴木清順先?

PS:G,約定你每朝早有線新聞台見。

5 comments:

Anonymous said...

你响邊處買o架, 陽炎座DVD?

*狂*

~d

Zackiemad said...

Central's HMV~
yeah~~~~

Anonymous said...

你估你仲細咩,仲玩一日駛XX元~
{雖然你肯定細過我}
如果一日大部份時間都比o左份工,而竟然買條裙買幾隻DVD都覺得唔應該,咁做人仲有MUG意義呢?
今日唔知o聽日事,真係得快樂時且快樂呀,今日唔買隻七折DVD,對唔住自己呀~
{自己都支持自己唔住-->逃}

~d

Zackiemad said...

如果一日大部份時間都比o左份工,而竟然買條裙買幾隻DVD都覺得唔應該,咁做人仲有MUG意義呢?<---對的,網上購物預備-ing

:)

zeiling said...

如果一日大部份時間都比o左份工,而竟然買條裙買幾隻DVD都覺得唔應該,咁做人仲有MUG意義呢?<---今晚就去 h&m 買底褲!