Sunday, May 13, 2007

Is a dog's day afternoon


我check過喇﹐安藤迷應該o係2月23日借o的碟俾我。我﹐要到5月13日先看第一隻碟﹐《Monday》。

Sabu的電影我是第一次看﹐感覺不錯。一晚改變了一生。參加喪禮﹐無端端要剪開一條死尸的胸口。喝醉酒後殺了黑社會大佬﹐拎住支槍週圍走週圍「啡」人。醉醒後發覺自己周身蟻﹐死緊。

結尾男主角跟警方說的獨白﹐讓我想起了《Purfume》﹐意念頗相似。可是呢﹐最尾那一幕﹐在房間裡﹐子彈從檯上掉下﹐堤真一抬起頭﹐是意味著什麼呢?他不是死了嗎?安藤迷﹐見字速答。

P.S:堤真一那一段獨舞﹐讓我愛上左佢幾分鐘。

7 comments:

Anonymous said...

正打算好好看一吓安藤/龍平的電影.
Monday的戲橋,有點似Guy Richie/Quinten Tarantino的說~

*趕緊去找*

龍平真的好靚,靚過女人. 安藤也靚,不過還不及龍平. 最抵死係,佢地仲纖瘦過女人! <-找死的自言自語

Btw,想confirm一吓,你在LJ是否用同一個user name? If so, I'll simply friend you so you can read my FPS even if I friends-locked them again.

~d

Zackiemad said...

未看御法度前﹐覺得當時的龍平是超核突的。不過看後覺得戲中的他是超吸引﹐勁鍾意呀!

And,im using the same name in LJ...hehe....

Anonymous said...

死~~我唔係堤真一迷喎
我唔鬼記得點解
你俾我睇番次再講你知啦~hahah

記憶中我係明明地 <---(都唔知係唔係!)

安藤迷

Anonymous said...

認識龍平, 是由御法度開始, 當時一知道佢的家庭背景, 已經決定睇套戲, 何況係大島渚作品, 北野/淺野助陣.

看電影之前只看過一張超細的劇照, 當然睇唔清楚龍平個樣. 看過電影,第一要讚大島導演, 塑造加納一角好成功, 龍平演得出角色的中性魅力.與其他演員的火花也不錯.

說到底, 當初都是帶點愛屋及烏心態的.

~d
p.s. I'll friend you and lock my FPS again. Take your time.

Zackiemad said...

安藤迷,

原本我都好明。就係最尾個兩個shot搞到我頭都大。>.<

Zackiemad said...

d,

我都係愛上左松田優作先追番龍平d野。然後就發覺其實龍平好吸引~
As u said, like father like son

and thx for lettin me see ur FPS~

Anonymous said...

Z,
Re. ending of Gohatto, 我有留message在你那段"求救"post, 但係唔記得幾時。
你揾下啦!