Sunday, May 13, 2007

無題

這麼一位優雅的英國演員﹐從他口裡說出的"fuck"也變成了"love"。

--記《The Weather Man》裡的Michael Caine

13 comments:

Anonymous said...

我看他的第一套電影,是Hannah and Her Sisters.影評人說年輕時代的Caine,漂亮得不得了.

不如一次過睇Caine/Law版的Alfie,比較o下~ <-經常係咁,所以要睇的東西一路堆積......

Caine的優雅,是我喜歡的.在Batman Returns做Alfred,朋友說他過於貴族氣派~

演落泊遼倒的糟漢,Caine也有一手.例如Little Voice.看這套主要是看Ewan McGregor, 不過Caine才是real gem~

Laurence Olivier是我最喜歡的英國演員.他和Vivien Leigh,真的是一對璧人.

Humphrey Bogart 和 Lauren Bacall這一對, 我也喜歡.

~d

Anonymous said...

安藤/龍平的Toyota CM:

[我淨係想做o個隻手的"替身"~]

http://www.youtube.com/watch?v=9NepuJ8heu0

~d

Zackiemad said...

zeiling:

u mean im fucking lovely??
YES I AM!!!!
whahhahahahahah

=D

Zackiemad said...

d:

我都想睇Hannah and Her Sisters呀,不過呢, Law版的Alife就真係唔駛預我。我只喜歡他在The Talented Mr. Ripley ,你都有留意Dunhill個廣告啦,真係想打佢架!

我呢,最鍾意都係Peter O'Toole~~超"正"~~聽佢把聲同口音,已想死。

真係想講句:你睇好多戲wor~

Anonymous said...

第一次看Peter O'Toole,是Last Emperor.當時有眼不識泰山,只是覺得呢個英國人演員o既口音好好聽.
幾年前終於睇o左Lawrence of Arabia.睇到我嘩嘩聲. 一嘩個沙漠, 靚到佢! 二嘩O'Toole, 靚到佢! 三嘩Omar Sharif, 好man, 但又好gay. 我的同人女因子又作怪!
O'Toole的騎駱駝look, 好yeah~

你有無睇過O'Toole同Audrey Hepburn合演的How to Steal A Million?我無睇過,不過在電視見過幾個shots. 兩個人身高是否太懸殊? 雖則Hepburn也拍過Gregory Peck.

Woody Allen的電影曾經是大專生的心頭好.(現在的一代我不知道.)他早年的黑白片最精采(Manhattan, Annie Hall),就如大島渚/黑澤明等大師,他們創作力最旺盛的也是黑白片時代.

Manhattan講緣份的無奈/不由人,表面嘻嘻哈哈,實則傷感.

Hannah and Her Sisters之後, Husbands and Wives 及 Crimes and Misdemeanour, 都係講夫妻/第三者.後者又可與Match Point back-to-back咁睇.多一重趣味.

好多人鍾意Manhattan Murder Mystery, 因為他拿New Yorkers的冷漠/各家自掃門前雪來大開玩笑.我則特別喜歡電影裏的Angelica Huston.

Woody Allen後期已變得嚕嚕囌囌(Hollywood Ending), 到了Match Point, 才叫做回勇.

Shadows and Fogs請來眾多明星客串(incl. Madonna),係我幾鍾意的Woody Allen黑白片.另外不可不提的是Love and Death, 拿法國大革命/Napoleon來大開現笑,好癲.

我唔算睇好多電影,尤其最近幾年, 電影節之類已經不去,電影院也很少去. 在New York時就時時去戲院. 觀眾好尊重場合, 無人講o野/講電話.回到香港, 極不習慣.就算要睇,都揀早場(除非約了人).我和好多人一樣, 是睇碟就算睇戲的.

不過有些觀影經驗,是只有在電影院才有的.例如看Big Blue Director's Cut, 在黑漆漆的空間,銀幕上的藍色海底世界特別震撼(還有Eric Serra的配樂). 又例如臥虎藏龍的竹林比劍,Brokeback Mountain的草原和羊群和藍天白雲,和Lord of the Rings的戰役, 都是讓觀眾在電影院欣賞的.

[當然, 看帥哥, 最好也是在大銀幕看!]

我對舊電影有興趣, 係Hollywood 1930s-1040s黃金時代那種, 五六十年代都鍾意, (歐美日)好多經典電影都是在那個年代出現的.

我又唔會覺得新不如舊,所以個Back list好長好長, 以演員分的, 以類型分的, 以導演分的......<-排到去月球?

Crime movie, 有人recommend 法國片Rififi.要睇,可能要上網買, 這些時候就會懷念Blockbuster.

你就真係睇幾多戲啦!

我幾鍾意Audrey Tautou, 不過佢套新戲我都係睇碟算啦~

~d

Zackiemad said...

我無睇過How to Steal A Million(當然都好想看啦,我個to-watch list實在係太長喇),我諗住睇佢同Peter Sellers做個套What's new Puzzy Cat,Omar Sharif的Dr. Zhivago你又有無睇先?又係令一個"嘩"~

Woody Allen d 戲我印象最深的反而係"Play it again, Sam"。講佢超鍾意Humphrey Bogart,每晚臨睡前都要扮一扮Bogart先生。完全係Woody Allen d 搞鬼野。

黑白片黎講,日本片真係無走雞,d 導演實在太強了!

有好戲請繼續介紹我wor~

Anonymous said...

在Time Squares見到A Place in the Sun,四十蚊,買咗。

可以將呢套戲同Crimes and Misdemeanour/Match Point back-to-back咁睇,看看不同年代的郎心如鐵。

不是特別喜歡Montgomery Clift,翻查資料才知他經歷交通意外、毁容、濫藥等逆境。他的故事若拍成電影,應該好多人爭住演。

Woody Allen另外有一套搞怪電影,叫"Everything You Always Wanted to Know About Sex (But Were Afraid to Ask",都好抵死。

1989年,Allen/Scorcese/Coppola,一人拍一個故事,合成"New York Stories",Woody Allen拍了個"Oedipus Wrecks",又係搞怪!

我未睇Dr Zhivago,不過有睇Sharif在1986年的TV feature film "Harem"~

我無mug提過女明星,西方的經典女星中,我最鍾意Greta Garbo同埋Vivien Leigh。Bette Davis, Marlene Dietrich都幾鍾意。Ingrid Bergman好好,不過不是特別鍾意。

較近代那些,下次再講~

~d

Zackiemad said...

Montgomery Clift當年是出名的靚仔﹐另一個我想起Alain Delon。
昨天在HMV見到$99的"Withnail & I"和"Mulholland Drive"﹐兩隻都無買﹐今天有點後悔。

你很喜歡NY導演嗎?應該有看Spike Lee吧。曾經也迷過他﹐在學校裡狂"褒"他的碟。同時期也愛上了Denzel Washington以及他的一套"Much Ado About Nothing"。

沒有特別喜愛的女明星﹐只愛靚仔﹐哈哈~

Anonymous said...

我喜歡New York City,所以對以New York為背景的電影會特別留意。不過,好似
Autumn in New York (Richard Gere/Winona Ryder)這些,就唔係我杯茶啦!

Spike Lee的電影看過Jungle Fever,唔記得有無睇過Do the Right Thing。

我睇Much Ado都係為o左Denzel Washington咋! 不過Keanu Reeves演奸角都好有新鮮感。
黑人演員中,除了Washington, 我都鍾意Sidney Poitier,佢套In the Heat of the Night,我買o左但未睇~

$99一隻DVD,太貴啦!等吓啦。
諗落都係唔好買咁多DVD住,不如等Blue Light全面上市時,再慢慢儲啦~

同意不論中外影壇,都係靚仔多過靚女,男演員到了五六十歲都可以好有味道,女演員就無呢個advantage。

後生的Alain Delon真係無得頂。好耐之買了獨行殺手,佢有種既冷酷又感性的氣質,gay gay o地但係又好man。

現在的一代法國男,Vincent Cassel狂放內歛兩相宜。Olivier Martinez氣質外型俱佳,只略嫌身型不夠瀟灑。Melvil Poupaud樣樣都幾平均,不過少了點cool味。睇完The Dreamers,又留意上Louis Garrel。

講開法國男,不如講埋法國女。

Juliet Binoche已經老啦,就如Isabel Adjani, Julie Delpy她們。不過我是特別喜愛Adjani的,因為佢專愛演癡心才女。

再後生一輩,我鍾意Virginie Ledoyen和Audrey Tautou, 當然仲有Vanessa Paradis。

我不理Catherine Deneuve會否演戲,我一直都視她為法國女神的(或許很多人覺得應該是Brigitte Bardot吧)。另一位是Jean Moreau,已經婆婆級了,不過我好喜歡佢。

不可不提的是Isabel Huppert,希望佢一直演下去~

~d

Anonymous said...

唔記得講~

Clift係幾靚仔,不過矮o左o的o羅!

~d

Zackiemad said...

個人認為Brigitte Bardot個feel太"雞",Catherine Deneuve後生係靚,但都係你講個句,"男演員到了五六十歲都可以好有味道,女演員就無呢個advantage。"歐洲男演員沒太留意(except for the English),曾經喜歡jean-pierre leaud,看了"The Last Tango in Paris"後就不再喜歡了。

剛剛買了"獨行殺手",你有無睇"The purple noon"呀,Alain Delon超靚!

Autumn in New York 我都唔鐘意,(Richard Gere..yuck!)不過我就好鍾意聽Billie Holiday個首"Autumn in New York"o羅~

Sidney Poitier另一套"To Sir With Love"都好"正"架~

Anonymous said...

好耐之前睇過To Sir With Love,Mr Poitier係著類似西褲款式的長褲上PE堂的!

Purple Noon的DVD不好找。我梗係想睇!

我幾鍾意Billie Holiday,雖然我聽歌以rock為主。另一個係Nina Simone,十分有味道。

~d

Anonymous said...

~個人認為Brigitte Bardot個feel太"雞"~

呢啲叫做男女大不同,哈哈!
男人會覺得BB係天使臉孔,魔鬼身材~