Thursday, May 10, 2007

I am I am




"I am I am, I am I am
I think I am I think I am
I'm glad I am
I'm proud I am
A real religious man"

各位﹐其實我真係幾鍾意Jack Black架。

o拿﹐他玩音樂(rock comedy band Tenacious D)﹐讀UCLA﹐老豆老母搞火箭技術﹐唔錯丫﹐幾好玩呀。

個樣都幾可愛﹐又搞笑。我雖然只係睇作佢3套戲﹐但係3套都令我很難忘。剛看了的Nacho Libre都唔錯。不過﹐要和Napolean Dynamite相比﹐我會選後者。Napolean的內容較創新﹐同一個導演﹐Nacho Libre卻似係撈剩汁。

神父想玩摔跤﹐嘩﹐想犯天條咩。可是﹐他排除萬難﹐贏得冠軍。獎金﹐用來買一輪新車載孤兒們實地考察馬雅文化。好感動唷。

2 comments:

Anonymous said...

Napoleon Dynamite好像是搞笑的,骨子裏卻有些傷感。那些古怪的人物,活在自己的天空,脫離現實但是又讓我有點羨慕。

~d

Zackiemad said...

我也曾極力向我的朋友推介,feedback好好.