Monday, October 25, 2010

BLACKPOOL (英國拉斯維加斯探案)



本是衝著David Tennant看的,原來還有David Morrisey。這套英劇出奇地好看,一眾演員又跳又唱。我還是頭一次看這種歌舞警匪劇呢。

插入的這段是說David Morrissey的兒子因販賣毒品俾警察找個正著,然後無啦啦一齊唱左首The Smiths的The Boy With A Thorn In His Side。 但...我又好中意喎!

3 comments:

dd2 said...

喂,你呢排狂睇劇喎...

我剛剛睇完30Rock S4。手上有套BBC的The Thick of It, 睇咗1集,嘛嘛地啦,因為據報是主角是影射Alastair Campbell的,我又冇follow開佢的career.
我又調了posting!

http://vimeo.com/16239198

dd2 said...

^MV

好Camp啊!好似"黑玫瑰對黑玫瑰"...

DM - 哦,State of Play!

DT - 仲係咁cute!

Zackiemad said...

重點:David Tennant跳錯左舞步。