Friday, April 30, 2010

悶便寫幾句

- 每天都不願返工。不願見到我的仆街同事。
- 脾氣差到極點。就快(已經)變成了面目可憎的中女。
- 迷上看小津安二郎的電影。
- 推薦遠藤周作的《狐狸庵食道樂》。
- These New Puritans!!!!唔啱期!他們3號在大阪,我4號先到!頂!之後的亞洲show也趕不到!錯晒!
- "Bloody Monday 2"不好看。"Liar Game"不錯。

7 comments:

(katana ) 草草一刀 said...

《狐狸庵食道樂》。.....GOOD BOOK

arlung said...

hey baby, where have u been.?. the things we were translating.. is not yet finished . remember?

have not seen u in msn for ages. wtf..

log into msn and talk. bye.

dd2 said...

我又搬了...業主給我1個月通知, 打亂了我的計劃(在現居住到買到樓就走)。我的租約原本於今年11月底完結。到時仲未買到樓, 可以和業主講, 租多6個月之類...依家講mug都冇用- -)

大屋搬細屋, 我送了好多物件比救世軍, 衣服鞋袋, 廚房/睡房用品, 書/VCD/CD/擺設/文具/framed posters & prints.

放棄了新屋放不下的飯桌和茶几, 又要添小一點的。我的床和電視櫃在搬去舊居時掉了, 因為業主有, 衣櫃一向是業主提供的, 全部要買。

我在過去十天的體力勞動量是我平時一年的總和。

Zackiemad said...

arlung,

wtf i online and never saw you.
bye bye!
u r livin in other planet!

Zackiemad said...

d,

你好似搬左無耐jar wor!(一年都無?)

dd2 said...

呢啲就叫做人算不如天算,我在舊居住了1年零4個月,業主迫遷,我比佢打亂計劃,無端端又要揾地方租,又開多一年死約,真後唔得佢瘦。

呢鍋比佢玩謝咁滯!同區租金升了,只有大屋搬細屋。我為了安置在現在的小公寓,花了大量勞力,時間及金錢。。。

dd2 said...

未住夠1年佢點捨得叫我走?

租約一般簽2年,頭1年死約,如果業主要我走(或我要走),要陪死約期間餘下月份的租金。第2年生約,我或者業主都可以1個月通知就終止租約。