Friday, January 08, 2010

說小事



今早看體育新聞,報導馬其頓國腳彭迪夫將加盟國米。他說,其實之前有很多球會找他簽約,薪金還比國米出價的要高。只是,他非常欣賞摩連奴,所以最後就揀了這支球會。然後,電視熒幕映著摩連奴進記招的情況......嘩!佢發生左咩事?好似生意失敗咁款,頭又未梳,又著到核核突突。平時的他不是這樣子的啊!他可是全球最高薪的教練呀,Frank Muller還跟他crossover,那隻錶都要成十幾廿萬的呀!他是那些「執到正一正」「唔係靚野我唔著」的人來啊!怎麼今天......

****


(同學仔剛去了日本旅行,她知道我很喜歡三浦春馬,便影了很多他的廣告回來。)

近來電影看少了,反倒是迷上了日劇。剛剛看完《貧窮男子》、《Tokyo Dogs》和《派遣員的品格》。現在又要趕看 《Bloody Monday》,因為很快便會播season 2了。記得有一堂日語課,老師問某同學喜歡哪套日劇。她答,Bloody Monday。老師不知道這套劇是甚麼來的,那同學便轉用廣東話很訝異地跟旁邊的同學說,「佢竟然唔知咩係《Bloody Monday》喎!(讀「和」音)」老師便又問究竟是誰主演的呀,她竟答不知道!我的天呀,那一刻真的好想舉手說我知呀我知呀,但,我不知道三浦春馬的日語是怎樣讀的......又想想,就算我能用日語說「三浦春馬」,老師也未必搞得清這班90後的演員。在老師心目中,「三浦」就可能只跟「友和」吧!

p.s. 最記得:「三浦友和,我要殺了你!」金城武在《重慶森林》裡咬牙切齒地說道。

2 comments:

dd2 said...

你原來鍾意三蒲小弟?

我都有留意佢, 不過佢現在太細個, 太瘦了, 要長多點肉, man一點才好看.

他的電影我沒有看過, 電視劇佢係以14歲的媽媽冒出來的(應該). 我看他的第一套日劇係極道鮮師(3)("我Miss係大佬"), Bloody Monday是第二套.

BM來頭不小呢, 號稱日本少年版"24", sell動作/大場面/緊張劇情. 我覺得還是不同的, Jack Bauer喎, 咁易似佢咩? 呢套OK啦, 三蒲有很多發揮機會.

配角中, 我愛那位性感冷艷又神秘的吉瀬美智子(在Boss中演性感鑑證課人員),
成宮寛貴已經升級為大師哥了.

還有電影版的, 應該. Happy Viewing!
http://www.tbs.co.jp/bloody-monday/

Zackiemad said...

我琴晚先開始睇,一口氣已經睇左3集喇!

我睇一次睇佢既係我Miss係大佬(3),佢個好MK look,完全唔會鍾意。之後睇佢同小栗旬既《貧窮男子》先鍾意,兩個都好無聊好好笑的!