Saturday, December 05, 2009

繼續關於Facebook

昨晚到K家吃麻辣火鍋。見他邊吃邊拿著notebook忘我地玩happy farm,便問...

我:你喺道做緊乜?
K:收割緊。
我:究竟呢個遊戲有咩禁好玩?
K:唉,其實我都唔知。
我:!!!
K:無呀,咪種下菜,偷下人地既野咁囉。但係我唔會偷人野架,全部都係我自己種。
我:就係咁咋?
K:咁唔通去旺角街市租個檔賣晒啲菜呀?
我:.....

1 comment:

唔係日里萬機可能有口話人冇口話自己的小玲玲 said...

最煩係之前有個唔知咩pet society, 有d人係咁send invitation 俾你叫你玩(好似係因為可以有分加??)

你唔玩, 佢仲要問你做咩唔玩同唔accept佢個invitation, 仲要問一次唔止, 問夠你十次. 哇大佬, 好想當堂同佢講我唔想waste時間玩囉咩事!

玩左有咩得著先???????