Friday, December 11, 2009

(說劉翔)「佢行路都贏!」

9點幾,同事甲在座位裡大喊,「劉翔除衫呀!!!!!」。我和另一位同事呢,便齊齊飛到他的座位去看了!!!

早上的初賽,只得5位選手。甲說,「早知我都報名參加啦!」「我都係咁話。我諗住去撞欄。」「我諗住『捐』欄喎!乜你地唔覺得『捐』欄其實係難過跨欄架咩?」「......」

****

香港足球隊贏了北韓,大家都無比興奮。我說好想明天去看決賽啊,甲說,「琴日我去買飛你又唔講?」乙插嘴,「你無講係買足球飛呀,仆街!」說著說著,
甲:其實我係捧日本隊!我諗住聽日著日本隊既波衫!
乙:賣國賊!
甲:邊道有得買香港隊既波衫架......其實香港都有C7架!
我:陳七?
甲:係呀!好勁架佢!
我:我知,佢去熱刺試腳添!
乙:熱刺?好勁啫!
我:你聽日應該未入場已經俾人打死!

(最新消息:啱啱買左飛聽日同痴玲去睇波喇!)

6 comments:

第一次睇球的小玲玲!!~ said...

bb!!!!!

好開心可以見證傳奇的一刻呀!!!!

好想跳海的小玲玲... said...

今晚你會見到冇化妝、冇梳頭、生意失敗look的我同你地慶祝聖誕...

dd2 said...

記得你話過, 有一排鍾意Jonny Lee Miller:

http://www.pbs.org/wgbh/masterpiece/emma/

Zackiemad said...

Nooooo!
i never liked him!!

dd2 said...

Ohhhhh! 搞錯左!

dd2 said...

喂,

多謝你個link (日本電影2010...)
都是改編小說/翻拍居多, 話香港無創意, 其實世界通行.
稍稍寛心的是北野武, 三池同塚本都有新作, 三池更翻拍武士電影"13刺客"(原版我沒有看過).

山田洋次, 必看.

另外, 也期待"大搜", "TRICK"的電影版. 睇開有感情.

2部動畫 -- 宮崎駿編劇/監督及高畑有一定興趣; 松本零士"宇宙..."真人版就觀望先. 漫畫沒看過.

"挪威的森林"? 菊地凜子好老喎...松山應該無問題. 都係觀望住先.

雖然喜歡翔太的演出, 不過LIAR GAME 都係觀望住先.

沒有甚麼頭緒而又有點興趣的, 是阿部寛與吉瀨美智子的"通往絞刑架..."

最後要講句: 中山美穂老了, 不過仲幾靚. 看到她與西島秀俊, 我竟然想起了失樂園...咩事呢?