Thursday, December 10, 2009

好驚



差不多有半場是以手遮眼。有一場,都知道是核突野來的了,立即遮實對眼,咩事,隔離左右係咁嘩嘩嘩,搞到我仲驚!最變態的是,明明唔係驚位都要嚇一嚇你。頂我真係嚇到彈起架!(幾次添喇!)連酷愛恐怖驚慄片的單位也作勢話難頂要走。

完場後,成身酸痛。單位不停說好驚好驚,我也驚魂未定。走出大街﹐繼續討論劇情。我們真的當是現實case來分析喎,﹐點解佢要咁咁咁,可能之前點點點,所以先咩咩咩,會唔會係咁呢?

我又跟單位說,喂你覺唔覺Renee Zellweger塊面好緊呀?聽後,她立即扮起Renee來,然後說,我留意左佢好耐架喇,尤其係佢個嘴嘛,佢成日都係咁既!

1 comment:

dd2 said...

驚慄片/恐怖片, 十居其九係靠音效來嚇人(例如失驚無神大大聲一下鼓/電話響). 只要用mute mode, 包你唔驚.

所以, 我不看恐怖片!

Renee Zewellger可能係打得botox多, 影響到塊臉?