Monday, November 23, 2009

U2


(我覺得只有"One"聽得入耳。)


1. 我不是U2粉絲。
2. 不明白為何Bono有份提名諾貝爾和平獎而Zack就無。
3. N年前借了表妹一隻U2的《Achtung Baby》。聽了一两次後,私自将它賣掉。
4. 記得讀過一篇黃耀明的訪問,說他有一次見到Bono,緊張到連一個英文字都講唔出。

早兩天跟有10年沒見的堂哥吃飯。他從加拿大回來做表妹婚禮的MC,多年不見,大家都只是閑聊著近况然後都不知說什麼好。大家雖是堂兄妹,畢竟不常見,感覺生疏。我唯有努力找找話題,想着便記起他小時候很喜歡U2(對他的唯一印象)。我問他還喜歡U2嘛,他說不了(嘩好彩,如果佢話仲鍾意,我都唔知點吹)。說著說著,才知道他女友很喜歡The Killers的。我說呀,他們明年來香港,我會去看。他覺得出奇,他們在香港好受歡迎的嗎?我說不是呀,始終都是英國band在香港較流行些。

我又問他,為甚麼你總不回來香港呀,他卻反問我怎麼不去加拿大玩。(請問,加拿大有甚麼好玩的呢?是否要去看一場Celine Dion的演唱會,才算到此一遊呢?)(但,她不是已轉戰拉斯維加斯了嗎?)

他叫我真的要去一趟加拿大,然後帶我去睇當地的indie band喎。(佢到時會唔會呃左我去睇Sum 41架?)

13 comments:

dd2 said...

U2 made some brilliant records in their early years.
I always love The Edge.
I accept (though not crazy) The Edge/Bono as an RPS pairing.
U2, 聽唱片已經有點悶. 主要靠live. 他們的live還是好的.
Bono嘛, 我沒有意見. 他愛做humanities work, 又做了點事, 這就好. 不過啊, 跑去為Obama唱Pride...I don't know.

U2是我旳情意結, 我不再瘋狂地迷戀她. 不過碟會照買!

Zackiemad said...

d,

我真係唔識appreciate佢地。我覺得Bono做既野(humanities work)好多人都做緊/關心緊,只不過佢係"rock star",所以覺得佢做多左?

而Zack不單只會參加protest,佢更加將社會上被忽視的social issues放在lyrcis中。其實睇佢既lyrcis都可以當係上歷史堂。佢將近代的大事,political parties/movements etc記錄晒,所以我可以用佢既lyrics黎做功課。聽佢地既歌可以我真係學到好多野。佢係我既啟蒙老師(無誇張)(!)。

我覺得U2做唔到呢樣野。

一講起Zack我就好激動。學你話齋,「情意結」:)

Zackiemad said...

d,

*我真係可以學到好多野

p.s. after all, my name(zackiemad) came from him! :D

Zackiemad said...

d,

我會用"educational"來形容zack既lyrics。

幾時同我追"楓"的小玲玲!!!! said...

bb,
你好孤陋寡聞呀!

加拿大有楓葉架!!!!!!!!

:D

said...

以前我都唔識欣賞U2(講緊中學時),但近幾年重溫舊作,總會有幾首令我感動既歌,特別係sunday bloody sunday,聽親都令人激動。

加拿大好多indie bands架,絕對要識broken social scene、arcade fire同godspeed you black emporer,呢三隊都會令人瘋狂迷上!!

Zackiemad said...

雄,

我有聽broken social scene同arcade fire架,勁鍾意果首"anthems for a seventeen year old Girl"同"black mirror"呀!

godspeed you black emporer,聽過個名,但未聽過d歌。

dd2 said...

Z,

BSS我淨係識Lover's Spite咋...
那麼, 你有Neon Bible嗎?
嗯我知道你個名的由來, 你在blog header有寫.

Zackiemad said...

d,

我有"neon bible"呀!不過得mp3~

期待緊你回來的小玲玲!! said...

bb!!!!!!

(有冇幫我買娃娃???)
(你會唔會去女人街買完art我係新加坡買架?)

said...

介紹隻碟你聽: Chochukmo - This King Lost His Pink,令你對本地indie回心轉意之作

Zackiemad said...

雄,

去myspace聽左,唔錯喎!

said...

send an email to me (nghaiarfa@gmail.com), i upload their latest album to u, album is musch better, their live is much much better!!