Thursday, August 27, 2009

唔該,笑下。



記得上次和單位去看"Planet Terror",有一幕,Tarantino帶著「驚艷/嚇」的姿態出現,擺到明是在搞氣氛的。但,院內除了我倆在狂笑踢凳外,其他人,卻如死魚一樣,一點笑聲也沒有。可能,大家都在很認真地思考著喪屍的存在意義,忽略了Tarantino的幽默感。其實Tarantino可愛之處,就正正是他這種玩味的手法,失驚無神醒鑊野你慢慢嘆。然後你細細嘴嚼,回味無窮。

昨晚又跟單位去看"Inglourious Basterds"(她上星期已看了一次。可見她是痴迷昆爺(!)的)。末段,Brad Pitt等人假扮意大利佬(他認為自己能說幾句意文所以順利成章地要扮意大利人)意圖混進德軍的晚會,卻被Christoph Waltz用一口流利的意大利文招待。那一場戲,簡直係我地命。我同單位狂笑啦,笑到扯晒蝦。而又一次,全院觀眾(除了我倆同後面一個女仔)沒一個在笑。嘩咩事呀?是否只有看詹瑞文或是林海峰先識笑呢?

散場後我問單位,點解果一場戲d人可以唔笑既?其實係咪我地無聊,咩都笑一餐?她說,果個明明係個笑位黎架喎,我諗d人應該係get唔到,因為同一時間用德文/意大利文同埋英文既對白,比較亂。(她又說,上次看那場,也沒有人笑!!)

看Tarantino的電影,怎能不笑呀?除了暴力,搞笑也是他的撚手野來的。

11 comments:

Exercise said...

香港人, 輕鬆下la~XDDDD
真係笑到反肚, 下次要再同你一齊去睇, baby

Zackiemad said...

baby,諗起brad pitt個死樣就想笑!果一幕真係經典!!

HAMLET A. said...

我都想睇多次, D笑位其實全部都好周星馳,為何人會GET唔到?

dd2 said...

{http://www.wired.com/underwire/2009/08/wired-playlist-music-and-the-films-of-quentin-tarantino}

dd2 said...

{http://www.wired.com/underwire/2009/08/review-nightmare-nazi-dominates-tarantinos-inglourious-basterds/}

dd2 said...

Tong Chun-yip recommends 10 books:

{http://specials.mingpao.com/
cfm/Static.cfm?Category=
3bf551ae6c5d&SpecialsID=196}

ar_o_ar said...

bb~~我自己睇咗~

dd2 said...

今日終於去看了...
Brad Pitt講Italian那一場當然是笑位, 不過現場觀眾比較含蓄, 有笑, 輕輕咁笑. 我是會心微笑, 覺得像是與久違的朋友重逢.

(他之前的Grindhouse和Death Proof我都沒有看. Oh, 我連Kill Bill 2都沒看!!)

全片我最鍾意的一場戲, 是戲院老闆Shosanna被帶到餐廳去見Goebbels, 法文/德文滿場飛, 用盡language barrier來產生戲劇張力, 節奏/轉折恰到好處, esp. 當Fredrick(用法文)說要自己告訴Shosanna她的戲院被選作首映納粹宣傳電影, 而Goebbels要經translator才知道Frederick說甚麼, 立刻生氣地說德文阻止, 而不懂德文的Emmanuelle, 完全一頭霧水.

電影用了不少篇幅談意大利電影, 可惜我沒有認識得個聽字. 不過也很同意Shosanna那一句"We French respect film directors."

Tarantino把電影包裝到像懷舊電影(連roller credit的字款顏色都學到足), 但時不時都會插入一些惡搞畫面, 又忽然播一首David Bowie, 好搞野.

暴力我預了, 不過有想像中殘忍.

Brad Pitt的口音很有趣, 稍為令我意外的是Diane Kruger, 很有個性, 比Troy那個Helen強多了. 而Christoph Waltz則最搶鏡.

p.s. Jet magazine九月號有IB的feature.

dd2 said...

>不過[沒]有想像中殘忍.

Zackiemad said...

d,

Tarantino把電影包裝到像懷舊電影(連roller credit的字款顏色都學到足

<--你有無睇過Sergio Leone(tarantino'S favourite director。)既戲?tarantino 就係完佢果d野。o岩o岩睇左"the Good,the Ugly",clint eastwood好型,成套戲都好玩野好entertaining,同john wayne果類既西部片好唔同。

Zackiemad said...

-->tarantino就係完(全)佢果d野。