Friday, June 12, 2009

懶惰與勤力

昨晚跟同事E吃過飯後,經過Star Trek的燈箱:

我:(指著Zachary)我MSN果張相咪就係佢囉!
E:成隻豬o甘。
(Sylar...似隻豬...?)
E:如果張poster唔係寫住「星空奇遇記」,我仲以為呢套係「寶貝小豬嘜」添!
(......)

****

去了Uniqlo,遇到Ron和她的爸爸妹妹,竟然是妹妹先見到我。成11點還要跑去廣東道的H&M,門是開的,實Q卻說已關門。去附近的許留山吃芒之戀,傾傾下已經12點。回家後上了一陣網,同事卻繼續計數......

6 comments:

細想當年逃避當下的小玲玲!!!~ said...

記唔記得當年我地係city見到跛左腳的ron妹妹(ronnnie個妹)?

由於ron之前跟我們講過佢妹跛左隻腳,於是我們見到跛腳既人,便在後面細細聲地討論"佢係唔係Ronnie個妹呀?不如去問下佢係唔係姓何啦?"

我們自以為很細聲,但其實Ron妹妹是聽到的!!

又,當年跛左隻腳的Ron妹妹,而家搖身一變已成了師姐!

See? This is life!

Zackiemad said...

個名好難頂的小玲玲,

我跟E說,佢係師姐黎架。佢答,下?佢禁斯文!

痛定思痛活在當下的小玲玲!!!~ said...

[我對ron妹妹的印象 = 佢在ron結婚時的樣.
但最近ron俾我看佢妹的近照, 原來妹妹落左妝, 成個人落生左10年(?!), 只能用 "佢個樣好form 5" 黎形容...]

okay喇, 我唔會再成日回想過去...

[棄我去者,昨日之日不可留。 亂我心者,今日之日多煩憂。 長風萬里送秋雁,對此可以酣高樓。]

yeah!!!!!!

總之就今日之日多煩憂的小玲玲!~ said...

錯字:
成個人*後生*左10年

p.s.
其實首詩點解架?

Ron said...

係啦,“總之就今日之日多煩憂的小玲玲”可能你唔記得 V 在Sars 之後同我們一家去過曼谷和巴提亞旅行的!我在上星期回家時,种目弟過d 舊相, 我那時种係短頭髮架!團費平到笑,好似$699 定$ 799玩到5日夜!V 個樣都係無變過。

V, 我買的那條裙以爲是199, 原來只需149, 好抵呀!

我同事目弟她那張相, 話她似16嵗wor, 有無gum 誇張呀!斯文那字好難用係她身上wor~

SARS過後不在香港的小玲玲~~ said...

Ron,

我冇可能唔記得你地去過泰國, 因為你地已講過十九幾次...