Saturday, February 07, 2009

爛片一齣



昨晚跟單位去看"The Spirit"。滿期望的...但實情是...唉...這部電影好垃圾囉。

故事出奇地低能。畫面特技不見得好犀利﹐又無美感...

睇到我呢...差不多睡著了。好彩有位Scarlett Johansson﹐只係得佢先可以令我醒下。(但我唔鍾意佢架喎...)

"Sin City"是否因為有Robert Rodriguez和Quentin Tarantino助陣﹐所以才這麼好看呢?現在Frank Miller擔正大旗一個人拍這部電影卻搞成o甘...

好彩Robert Rodriguez有份做"Sin City 2"導演。如果又是只得Frank Miller一個做﹐真的不用指意我去看了。

p.s. 單位借我的《老少女基地》好快便讀完了﹐唔夠喉呀!

3 comments:

Anonymous said...

E? 「老少女基地」有單行本咩?
The Spirit...唔知有呢套戲tim...

單位 said...

嘩哈哈,係咪好正呢!我等左好耐架啦!!

Zackiemad said...

d,

「老少女基地」有單行本咩?
<--係呀,好似是岩岩出的。