Sunday, February 08, 2009

怒不可遏

甚麼叫天怒人怨呢?昨晚我便深深地體會到了。看車仔對候城那場比賽﹐一路看一路鬧。車仔發生了甚麼事呀?泰利企在龍門口都頂唔到個波入網﹐他前一晚是否"fun"矮頸呀?我爸呢﹐是邊看邊用粗口鬧:「仲話自己係"Pride of London"!*^##^^*&@!&^%^%$#!妖!我真係好X憎安歷卡﹐佢連個波既落點都未搞清﹐@#@$^%%&﹐仲話係前鋒!我都唔明點解史高拉利死都唔俾杜奧巴出去﹐唔駛識睇波既都知安歷卡唔得啦係嘛?#$%&*@@$#$!」

係囉﹐成班廢柴走去切腹吧啦。(其實...我好愛林伯佢地架。這叫做...「鬧者愛也」呀!)

****

身在美國的表妹﹐零晨3點幾send了一個msg給我。那一刻我正睡得半死﹐到早上才看到這個msg。(話說﹐昨晚零晨1點半﹐有利記對米杜士堡的比賽﹐但是因為看了車仔後大受打擊﹐得番半條人命的我﹐不得不躝去睡﹐搞到錯過了費托的入波!)我表妹呢﹐send msg給我不特只﹐還在facebook裡留言。他究竟想怎樣呢?佢好似比我更愛費托o甘喎!


****

好了﹐我要去看阿仙奴對熱刺喇。

2 comments:

Anonymous said...

天怒人怨係你不斷叫我同你去北京搵吳京呀@!@

Anonymous said...

but..wat if...he is now in HK lei...bb...wat should i doooo?