Friday, February 06, 2009

我的鄰居

今早和鄰居X先生(唔知佢叫咩名)一同搭電梯:

他:「你是否在港島上班?」
我:「是呀。」
他:「邊道?」
我:「金鐘。你呢?」
他:「都係金鐘。」
我:「係咩?」
(好無聊的對話。)
他:「其實係金鐘落車,然候搭的士上山。我要上去收數。」(晨早流流去收數?!?!)
我:「喔...」
他:「搭地鐵?」
我:「係呀。」
他:「o甘就好喇,唔駛我一個人禁悶。」
我:「......」

然後呢,他真的跟我一起走去地鐵站喎。要知道,我是沒有八達通的。到了地鐵後,我跟他說,「我要買飛呀,你趕時間你走先啦!」(剩機逃脫!)但他說他不趕時間呀,我便唯有死死地氣跟著走。天呀,我跟他平時只說「Hi & Bye」,現在要對著這個半陌生人一程車之久,立即變得無耐萬分。途中,他問我幹甚麼行業的,我便又乘機問他呀,他呢,支支唔唔了一會兒(收數...莫非...「撈偏」?!),我見他有口難言,便自打圓場地問,「係咪咩都做下o甘呀?」他掩著半邊嘴說,「我o係disco道做架。」「哦...」我只能這樣的回答(唔通問佢,「邊間d呀,等我得閑落黎搵你」o甘呀?)。好了,就此之後,我們便沒有再說話了。「流流長」的半個小時,是多麼的慘烈啊。人已夠多了,擁著擁著,大家便越擠越開。人走開後,他又做手勢叫我過來。但是呀,大家依然找不著話題...終於,到了金鐘,鬆了口氣。

打電話給爸爸,跟他說我剛和隔離屋果個男仔一齊搭地鐵返工。我問爸,你知他幹甚麼的呀。爸便說,「disco丫嘛。」我震驚地問,「你點知架?」他答,「佢好耐之前講過我之啦。」

我爸,原來是交際王來的。

10 comments:

Anonymous said...

個男仔可能想同妳交個朋友咁囉.
咁妳又係幾慘烈ge!

(katana ) 草草一刀 said...

看你寫,都覺得你當時之辛苦......。其實最怕d生步人甘熱情,唉~~~

Anonymous said...

bb,

我同你出黎, 都係全程冇野講架啦~

算罷啦~

Zackiemad said...

d,

我搵到《我的父親梅蘭芳》喇。下次拎俾你。

Zackiemad said...

個名好長果位﹐

你終於知道我同你一齊既時候我有幾禁痛苦呢。

Zackiemad said...

katana,

可能我比較慢熱。有d人一黎就可以同d生步人講到雞X唔斷。好佩服他們。

單位 said...

人地...都係想同你交個朋友je,你張就下la...但,我齋睇都feel到你地d deadair...窒息!!!!

Anonymous said...

但我地星期三又焗住要見面囉

Anonymous said...

no common topic to talk? sigh.. u improve your social skill la! if he is handsome. u will be so talkative ga la...churrrrrrrr

gum...is he yr cup of tea?

hohohohoho~

Anonymous said...

I have to say, I like Dan Wei's feedback!