Wednesday, December 31, 2008

又說Steve McQueen

早兩天到影碟鋪找他的碟來看,遇著搭訕伯伯:

(舊碟corner)
他:你幫人買架?
我:唔係呀。
他:你睇開架?
我:er......
(他二話不說,拿起一隻碟遞給我。一看,頂是Frank Sinatra來的!)
我:我想搵Steve McQueen。
他:啊....史堤夫麥昆!
(然後便執了幾隻碟給我。我買晒佢囉咩呀。)

****


從來不大愛看荷里活六、七十年代那些戰爭呀西部牛仔呀標榜大美國主義的macho式電影。但那晚一回家,便開機看"The Great Escape"。在家看兩個多鐘頭的電影通常我都會大半個小時便pause一下,去下洗手間呀check下email呀,總不能坐定定的看完,可我看這片卻能一口氣看完。好刺激的啊,尤其是他們越獄的那段,我睇到呆左,仲緊張過佢地喎咩事。



****



"The Great Escape"裡的Steve McQueen,一件籃色衛衣,外加一件皮jacket,穿一條khakis。
上網找資料看,不難找到"dress like Steve McQueen"的秘方。一副Persol 714(blue lens)黑超;一件黑色皮jacket;內襯tee;一條denim或khakis;一隻Rolex Explorer II或Submariner。搞掂。

p.s.一隻Steve McQueen Rolex Explorer II,售12、3萬。但一隻普通的Explorer II,只是3萬左右罷。但其實,McQueen沒有戴過Explorer II,他只戴Submariner。Interesting eh?

5 comments:

Anonymous said...

好野嚟架, 呢套.
看到眼疾獄友那一段, 能不感動?
西部片我都無興趣, 不過戰爭片我鍾意睇啊, esp.講World War 2那些黑白片.
The Longest Day都好睇, 我連本書都買埋.

Anonymous said...

Frank Sinatra, 點會同Steve McQueen搞亂呢? 噢, 阿伯係覺得佢地似樣嗎?

咁...似distant cousins囉. Sinatra偏柔, McQueen有型有男人味. <--say this 以免你太激動.

Zackiemad said...

d,

發覺原來Frank Sinatra都做好多「英雄片」。
買左"The Thomas Crown Affair" ,Faye的身型好怪(雙腳"mak"開來行);McQueen有型有男人味<--男人的典範!!!!!

Anonymous said...

O, Thomas Crown Affair有舊版?

Faye (Dunaway?)的身型...無留意呀, 通常看電影都掛住睇男人.

Zackiemad said...

係呀,Steve McQueen拍Faye Dunaway。

之前看China Town覺得Faye幾靚,但看這套Thomas Crown Affair,成日影佢行路的姿勢,好ugly呀!