Friday, October 10, 2008

I don't think before i write

~現在聽"All My Life"只會想到費托。

~想去利物浦。

~同事C送了一張利物浦的貼紙給我。

~東尼是豬﹔朗尼是野豬﹔費托滿臉雀屎。爸爸如是說。

~帶一本書去南京﹐我會帶《廢都》。(定係World Soccer好呢?)

~說起書﹐很久以前借了《圍城》給痴玲﹐從此《圍城》音訊全無。

~「你有無興趣去食甜品?」「無。」「o甘你有興趣陪我地去睇住我地食呢?」

3 comments:

Anonymous said...

chi sinnnnnnnnnn!

你本《圍城》霸住我d位呀!
我說要俾返你, 你自己說唔好的!@

Dont wat me!@@
Call now Yeah~~~~~~

:D 你帶《廢都》去NJ,咁我帶咩好呀bb? 《南京串Pub新體驗》?

但我地搵唔搵到clubbing的地方呢到底~~~@? wahhhwhahwha!~

Anonymous said...

你罵我....原來你唔中意我用中文名...
咁好啦, 我用返我個舊名啦

:D

Anonymous said...

It is simply matchless phrase ;)