Wednesday, August 27, 2008

乖女難做

我:聽晚我煮飯好無?
爸(冷笑):你?唔好搵啲o甘既野黎搞。
我:但我想煮喎。
爸:你點煮呀?
我:妖!

5 comments:

單位 said...

你煮俾自己食lor...xd

Anonymous said...

whahahhahahahahahah

bb~~ 我知你點解突然想煮飯!!!!

whahahahahahahahahaha

Anonymous said...

bb~~

唔好唔記得我都係金牛!!!!

We r TURE frd!!!!!
wahhahahahahahaha.....X 100000000

Anonymous said...

"吃不死人"
:D

Anonymous said...

"吃不死人"
:D