Friday, August 15, 2008

搭訕

午飯後,電梯內。我和一名不認識的鬼佬。

鬼佬:It's so hot out there.
我(窒一窒):Yea, it's been so hot lately.
鬼佬(抹汗狀):Yea.
我:Yea. 33 degree today?
鬼佬(俾晒表情):YEA.WHEW.
我,點一點頭,示意出電梯。他笑笑。

YEA. SO 9 NOT MATCHING 8 LOR.

跟同事說起,他們說這個鬼佬可能留意了我很久。我說,不會吧,好像沒見過他。他們便又問,那時是否得你們兩個?我答,不...咪住!係呀,本來有其他人的。當他門出晒lift後,便跟我說話了!

同事:「其實佢等左呢個機會好耐架喇!」
我:「下,鬼佬黎個喎!」
同事:「可能有個仔呢?」
我:「下,段估佢個仔唔會大過我囉!」

反而是我的同事們好興奮。

又一次9 NOT MATCHING 8。

4 comments:

單位 said...

我覺得似係你撩個鬼佬傾計多d喎...!!

Zackiemad said...

單位,

佢講野先架。

我係唔會無端端同陌生人說話的。

Anonymous said...

單位,
你太唔了解佢.
佢cool到爆燈架嘛!

Anonymous said...

講到尾, 佢應該係想同你打開話題的.

我個朋友在紐約時被鄰居搭訕, 人家的方式是來問她借一個envelope!