Thursday, July 17, 2008

友的婚禮事宜

(友明年結婚,我做伴娘。)

友:你係咪真係想著黑色伴娘裙?
我:都係唔好喇。
友(發惡):頂我問晒奶奶亞媽男朋友個個都話你著黑色OK!我幫你爭取晒你宜家先話唔好?
我:......。

****

友:到時如果有人問你:「你點識新娘架?」你會點答?
我:同學囉!
友:下?我地唔係睇band show果陣識架咩???
我:......。

****

我:結婚前一晚要唔要我陪你?
友:我地倆個有咩做呀?
我:隊啤囉!
友:呢d野唔係男人做架咩?
我:.....。

1 comment:

單位 said...

I love you baby!!!
我好鍾意你!!!