Tuesday, July 01, 2008

錯晒

起床﹐看碟。假期的指定動作。放進了我期待已久想看的《Borsalino & Co.》﹐滿心期待﹐假日的早上理應就是這樣。

這部片不是Alain Delon俊美時期的作品。OK﹐唔理﹐我不是喜歡Alain Delon的。看呀看呀﹐越看越不對路。看了不夠半個鐘已覺得好垃圾囉﹐甚麼戲來的呀﹐又說是經典電影﹐點點點好看﹐怎麼我覺得好垃圾的呀。忍不住﹐關機。上網找資料看影評。頂佢找著找著﹐原來好看的不是《Borsalino & Co.》而是《Borsalino》。(即是有Jean Paul Belmondo份兒的那套!)搞咩個名禁似的。

頂原來有Belmondo﹐早點講清楚啦(我認其實係我自己未搞清!)。我現在都不知要不要繼續看完它喇。

12 comments:

單位 said...

你真搞笑, 連自己想睇的戲名都可以搞錯
唔怪得之你有幾隻citizen cane

Anonymous said...

Z,
28/6~1/7在東京,晚上8點多返到屋企。

畫我都是門外漢啊,而今次睇既Emily Kame Kngwarreye是偶然情況下才知道她的。她是
澳洲土著,已離世。
呀~~~昨晚忘記話妳知,睇畫展時有個衣著ok'型'日本男站在我傍睇緊畫,我瞄了他一眼,心想咁似小田切讓ga!?!?再瞄多眼,好似真的好似!!!但,在場內的日本人好像沒什麼反應,是他嗎?都唔知囉!

等我把相整理好後,再告知你我的Flickr

Zackiemad said...

單位,

哈,知道嘛,昨天發現原來我有兩隻《極盜狂熱份子》。hohohoho~

Zackiemad said...

twiggy,

係咪真係佢黎架?你知d日本人好鬼有紀律,唔會o係museum入面發癲?

我也有flickr啊,到時我add你啦!! :D

p.s. 今期我ipod裡面有好多take that的歌,whahahah~

Zackiemad said...

twiggy,

剛去了flickr,你留了言給我是嗎?Is that you? :)

Anonymous said...

Z,

係咪真係佢黎架?=>...我都想知道!>.<
一直很疑惑,日本人的禮貌是發自內心嗎?
他們很有禮貌呢!

Wa~~take that,咁有無nsync,boyzone,
BSB or westlife?

是呀,flickr留言是我&相整理好了。

Zackiemad said...

twiggy,

flickr add左你喇~

我琴晚又將ipod裡面的歌換晒Ash了。發覺原來Ash無出過live DVD~  

日本人的禮貌是發自內心嗎?<-常覺得好多時都只是一種公式、慣性(?)。唔知,好唔明! >.<

Anonymous said...

Z,

flickr add左你喇->我知呀!hahah

為何今期咁愛Ash?而今期我ipod裡是the verve,最愛on your own,history.

請問你在那裡download英文歌ga?因foxy有d歌無的。

Zackiemad said...

twiggy,

為何今期咁愛Ash?<--10年一個轉。又迷番以前迷「過」既野 =)

而今期我ipod裡是the verve<--i like "Bittersweet Symphony"~

download英文歌<-- soulseek(www.soulseek.com),無敵!

Anonymous said...

Alain Delon靚過("喋血雙雄"中的周潤發肯定參考了他的"獨行殺手"look),不過不太襟老!

Zackiemad said...

d,

最靚既alain delon咪就係"purple noon"果陣囉。

Anonymous said...

>最靚既alain delon咪就係"purple noon"果陣囉

Agree!

獨行殺手都幾好呀。