Wednesday, June 18, 2008

這幾天的生活

1. 家附近的租碟鋪搬左,無得租碟,人生頓覺沒了意義。(但我屋企有成千隻碟未睇!)
2. No 《Rock Dairy》 No life。
3. 好在德國和意大利出線,才覺人生有番少少意義。
4. 因為骨膜炎,兩星期內看了兩次醫生。
5. 不停睇波,精神萎靡。
6. 來季捧硬國米。眾叛親離在所不計!
7. 忘了原來曾經喜歡Justin Bartha。
8. 頂,竟然喺屋企搵到幾隻《Citizen Kane》。我越來越相信自己退休後可以開間影碟鋪,專擺舊片。而最大既問題係,我對於自己屋企有咩碟,是印象模糊的。
9. Duffy的"Warwick Avenue"真的很好聽哦。
10. 《CSI》,唔係好好睇啫。
11. 歐洲街頭snapshot

12 comments:

Anonymous said...

"Rock Dairy"向amazon而家有得pre-order喎

Zackiemad said...

thomas!!!!終於等到你喇!我o係flickr見到thomas lillo影既相呀﹐唔知你有無睇過。

http://www.flickr.com/photos/tomspartypix/

p.s.我已經pre-order左喇﹐你呢?

marjorie said...

i think the blog siu siu copy the sartorialist ar....

Zackiemad said...

flower bank,

sartorialist????

Zackiemad said...

flower bank,

the "facehunter" blog?

marjorie said...

http://www.thesartorialist.blogspot.com/

this one ar! so far, no other blogs can beat this i guess. enjoy!

Anonymous said...

視乎你睇哪一個系列啦。
Las Vegas的編劇水準最高,個案來到第九季,仍然好睇。雖然,我從來都不太喜歡那team人(除了Greg)。
Miami比較有爭議,有人鍾意,有人覺得佢樣樣都不及Las Vegas。這個系列的第四季我都無特別追,不過一直幾鍾意隊中女將Caleigh。
New York有Gary Sinise壓陣,他演來別有味道,而不論是City或是隊Team,NY都是三個系列之中最型的。可惜,啲case唔掂!

不知看的是哪一個City?

三個系列的主題曲,都是The Who的歌曲,夠晒貼題!

Zackiemad said...

d,

我看的是Las Vegas呀﹐但我看了幾集已經無心機睇落去喇。

Crazy about what said...

呢排好懶留言@_@
我冇買"Rock Dairy"呀,因為想買衫多d,XXXXXDDDDDDDDD

thomas lillo個album都俾你搵到,勁!

另外,尋日行Joyce見到Cerruti d衫有sale喎,tee個d千幾左右

Zackiemad said...

thomas,

我尋日都去左joyce呀。但我見既只得一兩件沉色﹐女仔著好似無禁靚。你係咪去中環果間呀﹐因為我去尖沙嘴果間﹐得一兩件tee咋。其實睇中左佢一件黑白polo tee﹐減左都要二千幾。

我o係flickr打"dior homme"﹐望望下﹐見到佢=D 佢間屋﹐勁正!

Anonymous said...

我都係去尖嘴個間呀,可能俾人買左掛
佢d衫唔係咁吸引到我
反而rick owens個d皮褸好鍾意,不過折左都要成皮野一件

mr. lillo間屋似boutique多d喎

Zackiemad said...

thomas,

我好鍾意佢盞水晶燈同埋佢屋企既地板(!)。