Saturday, June 14, 2008

星期六的早上

踏入office的第一句說話便是問同事C,「你琴晚有無睇波呀?」(注意:聲調是夾雜著憤怒與悲傷)。咩事喎,今早要返工也不理,捱夜看他們,邊看邊鬧,越鬧越興!我真的想打爆鄧納東尼的頭呀,他那個是甚麼陣來的?東尼吃了屎嗎?「如果」用恩沙基,(我敢肯定!)已一早入波喇!Baby派路很明顯是未睡醒兼不開心啦(因為加度素無出!)。迪比亞路是阿爺來的,還要叫他爭波射?錯晒!

同事C跟我說,「你捧果d死晒架喇,你不如去捧西班牙啦!」
我:「妖!至憎魯爾!」
同事C:「唔係呀,佢地有個叫費蘭度托利斯,係利物浦王子黎架,你一定鐘意啦,王子喎!」
我:「我剩係鐘意羅馬王子,sorry。」
同事C:「唔係喎,佢係利物浦王子兼西班牙金童喎!」
我:「頂!最憎金童!」
同事C:「我送張費蘭度托利斯既閃卡你丫?」
我:「......」

2 comments:

Anonymous said...

babe~~你真係現場直播下樣~~~
but u really really cheap !!!
u said u hate 恩沙基 before, and then pls dun love C Ron, if not Portugal must die!!!!!!!

Zackiemad said...

bb,

even i love Portugal, they will lose tooo!
whhahahah!!!
Final match :Italy VS Germany

Yeah~~~~~~~~~~~~~~~~<3