Wednesday, June 11, 2008

=(

2 comments:

單位 said...

節哀順變la
BB

Anonymous said...

昨晚...

我 (指住朋友個新手機):Mug你無wallpaper?
佢: 係呀.
我 (指住我個手機):我bluetooth呢張比你啦.
佢: (指進我個wallpaper)邊個嚟架?
我: Hedi Slimane(串比佢聽), Dior Homme以前個CD(係識咁多).

[bluetooth了兩張相比朋友]

佢: (望著相片)佢幾好樣喎!

[結果朋友用了將相做screensaver, 因為佢想用青色做wallpaper的主色調, 襯番個手機殼.]

~完~