Friday, June 06, 2008

近來的生活

1. 懷疑自己又患骨膜炎,但唔敢去睇醫生。
2. 無錢,但照買(無謂)野。
3. 嗯,望穿秋水,皇天不負有心人,我終於見到Cerruti by NAT那批衫喇。佢一件polo tee起碼都要三千五喎。
3. 我係唔會去睇Travis既。重覆,係唔會既。
4. 呢排聽緊Chris Garneau和Brigitte Bardot。係,Brigitte唱歌既,重要係幾正添。反而Jane Birkin果d無BB禁好聽囉。
5. 重覆又重覆地買同一隻碟。若我再唔update個list,家裡遲早會有10隻《悲情城市》!
6. 日語老師近來總愛刁難我,每次要寫片仮名時便走到我面前看我寫得對不對。頭兩次我故作鎮靜,之後開始面露膽怯之色,繼而在眾同學面前發難。
7. 我的日語班同學真的很搞笑。和她在基礎一時認識,一起讀到現在的基礎三。她,下一個post再說。
8. 但願我家裡,擁有如巴黎公寓般的大窗。


9. I love Richard O'Brien!《The Rocky Horror Picture Show》 rocks!

16 comments:

marjorie said...

BB melts my heart ga...
but time haunts, ageing haunts...

=p

marjorie

Zackiemad said...

marjorie,

never like her b4 until i heard her singing :D

still in Italy?!?!?!?!? *envy-ing*
or back to UK la?

Anonymous said...

點解你去到邊, 都會成為同學敢笑的對象既?

Anonymous said...

點解你去到邊, 都會成為同學敢笑的對象既?

Zackiemad said...

幾十歲還敢認自己天真的Z﹐

黑心的人(即你)﹐總愛落井下石﹐在別人的傷口處撒鹽。

Anonymous said...

zackiemad,

BB很久以前已聽過,比Jane Birkin有feel得多。

妳的日文選了那間機構學?ok?我選了HK SPACE,老師日本人,我當然滿心歡喜啦!,點之....第一堂她照書讀,仲叫我們回家用power point做工課(copy notes),d同學
仔同我一樣o晒嘴。接著去了北海道旅行,所
以上了一堂無再返。

Zackiemad said...

Twiggygrass,

我報既係CUHK校外課程。基礎一至三由中國人教﹐基 礎四開始就由日本人教。我覺得CU幾好架﹐有功課多測驗﹐上堂狂問問題﹐逼你讀囉﹐唔係實唔會自動自覺溫書啦。powerpoint﹐好騎呢o者﹐唔識(即我)powerpoint咪死?!

我聽果d都係比較開心活潑既歌。BB唱得好開心o甘。

Anonymous said...

Zackiemad,

當時我是CU & HKU 兩者選一。
聽說CU有自己編制的教材& 比較著重grammar是嗎?我會再戰日語的!!!

我都唔識powerpoint ga~~~haha~~

妳有無聽Carla Bruni?

Anonymous said...

剛在網上訂了一批L'Arc的DVD/CD, 好開心.
Jane Birkin的人同埋歌都富戲劇性, 唱功就不過不失.
昨晚看了Narnia (Prince Caspian). 個王子無人地講得咁靚喎(I think). 睇到Incredible Hulk個trailer, 好開心.

Anonymous said...

(補充)我無打算睇Travis. 如果是Snow Patrol就會考慮.

Zackiemad said...

twiggygrass,

只係聽過Carla Bruni一首翻唱Serge Gainsbourg的"Those Little Things"﹐覺得果首歌無咩特別﹐之後就無刻意去搵佢d歌喇。

係呀﹐本教課書係中大自己出的﹐如果你再讀﹐可以考慮下中大。(賣緊廣告) :p

Zackiemad said...

d,

-我剩係識唱"Sing"咋﹐無認真聽過佢地既歌。

-最衰你唔去旺角﹐信和超多L'Arc既野啦。

-原來Hulk既監製係Edward Norton﹐劇本又係佢寫﹐佢話自己係Hulk既粉絲。

-你有無聽BB既歌?

Anonymous said...

>我剩係識唱"Sing"咋

Na...Na Ni? 你係咪講緊"Link"?
("鋼之鍊金術師"電影版開場曲)

Incredible Hulk入面, 有兩個變形人o架!!(手蓋著口).

無聽BB呀, 有聽Air/Charlotte Gainsbourg咋.

Zackiemad said...

d,

Incredible Hulk,看了!

Edward Norton <3
Tim Roth <3
即刻就去睇返"The Score" :D

Na...Na Ni? 你係咪講緊"Link"?
<--反而唔知你講咩呀?!

Anonymous said...

都有點想看Hulk, 下個星期應該仲有得做吧?

Zackiemad said...

d,

of coz la!

可惜Edward Norton話唔會拍續集。