Friday, May 09, 2008

一定要去看《The Incredible Hulk》!






Release date(HK) : 2008-06-12

13 comments:

Anonymous said...

Happy b-day to 松田隆平!!

友人們笑說他似台灣的鄭元暢,我覺得似當年W在Ameoba時期愛用男模Raymond. 松田給我的感覺淡中蔕傲,愛理不理的.

因數月前於Yahoo搜尋安藤政信因而搜到妳的Blog來。不只安藤的post,妳寫某些話題的post亦是我杯茶,也因此不時到來逛逛。從post中的話題我估妳是90's人(成長嘅年代)Ha~ha~中嗎? 還有妳花心善變程度不遜於雙子座的人!

Radiohead 10 月日本concert會去嗎?買到飛嗎?

前天留言的人是我,我們不認識呢!!!

Anonymous said...

有個唔知係法國定比利時仔Thomas Lillo,佢係攝影師,幫過Hedi影野

我覺得你會係你杯茶
佢個myspace: http://www.myspace.com/tom_leelow

P.S.我都好喜歡佢既相

Zackiemad said...

twiggygrass,

Nice to meet youuu~

哈哈﹐我想你也是90年代人囉。(睇Ameoba﹐識Raymond)

妳花心善變程<--雖然我們不相識﹐但你好似好了解我o甘喎。中晒喎你!

你也是喜歡松田安藤的嗎?雖然我現在的熱情減卻﹐但仍是喜歡他們的:)你也愛聽rock?10月不會去了。無--錢。(仲要o係日本﹐死緊啦!)

Zackiemad said...

thomas,

喂喂﹐正喎。多謝介紹呀。佢自己都好型囉。但係myspace入面無佢D作品睇﹐得佢個樣咋>.<

p.s.你知唔知佢個myspace入面係咩歌?

Anonymous said...

呵~呵~中晒呢!!!!

倆人都喜歡。善變是雙子座O既base,喜歡的何止他倆~~~但有一個例外,River Phoenix就長期霸住榜首。


愛聽rock?Yeahhh...
依期I pod裡仍有三首亞龍大& 有鬼歌之稱的"等著你回來"(好old school 呀)-.-
我好多類型都聽,但什麼techo,dance,funk之類咪攪。

Anonymous said...

你地講起Amoeba既Raymond,我都向街見過好幾次~

Thomas Lillo既作品呢度有d,
http://www.nataliabrilli.fr/

你知唔知佢個myspace入面係咩歌?<---唔知呀~

佢d friends都好鬼型呀!

Zackiemad said...

twiggygrass,

River Phoenix我也喜歡,但不會是頭幾位。細個果陣睇"Stand By Me",鍾意的是另一位主角。之後睇"My Own Private Idaho"先鍾意佢。

以前我成日去睇Anodize架,果期好鍾意黃貫其:)

"等著你回來"<--睇完Tony Leung果套"等著你回來",都有迷過呢首歌!

Zackiemad said...

Thomas,

早排我都o係街道見過Raymond,佢個樣同身形無咩點變過!

網頁果兩張相就是他影的嗎????其實佢去做model都得囉!!!

我真係好鍾意佢個myspace名----little little tomas。好-鬼-cute :D

p.s.hedi好似又會出影集?!

Anonymous said...

網頁果兩張相就是他影的嗎????其實佢去做model都得囉!!!<---佢向呢個web site有做model架
www.wearepowerhaus.com

呢度有佢既music selection
http://www.last.fm/user/tom_leelow/charts/

hedi出咩影集呀?

Zackiemad said...

Thomas,

Hedi影集:
http://www.amazon.com/Hedi-Slimane-Diary-Vince-Aletti/dp/3905829606/ref=pd_bbs_sr_2?ie=UTF8&s=books&qid=1210511616&sr=8-2

喂﹐powerhaus既accessories好型呀!拿﹐頭幾張黑衫黑褲係佢啦﹐No.42 is him also??(Lillo好瘦.........><") No.28,72,92 are my favourite :)

(哈﹐多謝你介紹powerhaus同埋lillo's music list~)

Anonymous said...

新版Hulk??

Zackiemad said...

d,

yup! also with Edward Norton!

Anonymous said...

一定要睇!!