Tuesday, March 11, 2008

多美好的一夜

Incubus一直是我的五大最愛樂隊之一(對,無聊的我,最喜歡搞這些龍虎榜)。3、4年前在曼谷看過他們,以為打後再沒有機會的了(除非特登去外國看他們的show)。怎料,上個月(或再前一個月?)的某一天,G打來說,喂,Incubus黎香港 。耶!!!!!!! 企位!衝台!無走雞!
這晚包圍著G 的,是「吳大維&Friends」。我有理無理,當他們玩"Megalomaniac"時,我已向前衝去!




Brandon Boyd,主音,迷/溝死女那種。昨晚,身旁的鬼妹不停大叫,Brandon,Marry Me!連企我前面的o靚仔也在大呼,Brandon!!!!(唔駛問,呢條仔是基的!)
Brandon好瘦。他穿Dior Homme ,fit晒。但他是retro底,都好襯佢。除衫(show紋身囉好明顯)、紮辮、除辮,好多野搞。他唱歌真的很好聽,尤其唱慢歌,冧死。






Mike Einziger,結他手。看完這場show後,愛死他!Incubus有一首歌叫"Aqueous Transmission",當中有琵琶的伴奏。最初以為他們是找人彈奏的,也沒有深究是誰的樂聲。嘩,直到昨晚才知,原-來-是-Mike-彈-的!型晒!
好難影Mike的正面,他常常地低著頭。好怕羞呀,我愛!

13 comments:

Anonymous said...

Brandon是蘇格蘭仔嗎?同佢同一個姓的Billy Boyd(Lord of the Rings裏的Pippen)是Scottish囉!
Incubus最正是那一張碟?(Don tell me "All"!)

Zackiemad said...

d,

Not Scottish la,美國仔來的。

Incubus最正是那一張碟
<-- Make Yourself 同 A Crow Left of the Murder 嘈d 。Morning View 就 soft 好多~( 死都要介紹多幾隻碟)

即係呢,唔同的album有唔同的味道。最好聽多幾張囉 :p

Anonymous said...

收到。
我試聽rock band通常會聽多幾隻,例如NIN。

Zackiemad said...

d,

我都係。俾多幾次機會人地嘛 :)

不過第一次聽Incubus已經愛上左佢地。(俊俏的Brandon可記一功):p

Anonymous said...

我好少睇樣, 實在, 玩搖滾樂人士個樣土極有限.
Rock musicians至緊要型/有charm, 靚係bonus. For example, Mick Jagger/Keith Richards直情醜樣, 但在台上好型,好有魅力.
有時都想整番劑Rock界"魅力男"逐個數, 不過自己所知有限. 你唔K英文書的時候, 諗諗佢?
Brandon是否Incubus新碟封面照排最前那一位?另外,你的照片中的背心男都幾型呀!

Zackiemad said...

Brandon是否Incubus新碟封面照排最前那一位?
<--對呀﹐不過佢短頭髮真係好核突。長髮果陣正好多。佢算係model格﹐成日有fashion雜誌搵佢影硬照。

背心男咪又係佢囉。都話長髮正好多啦!

"魅力男"<--Gd idea!!!不如大家各自寫丫?? :)

Anonymous said...

我想睇你寫呀,你知得多嘛。
睇相唔夠,要有埋live footage(最正梗係親自睇過),知道佢講野/表演/彈奏/styling風格,仲有音樂上的evolution/影響...

*escape* 
17歲的處gay(開門,一看,呆):「請問甚麼事?」
被處gay的室友委派特別任務的健碩男:「修馬桶。」(昂然進入)
處gay:「這位大哥,叫甚麼名字?」
健碩男:「台北...水電工。」
--from F17

Anonymous said...

我想講, 你正在放的Certain Shade of Green, 是我喜歡的搖滾風格!

*記得去揾那幾隻碟聽*

Zackiemad said...

d,

如果你鍾意聽A Certain Shade of Green﹐就買S.C.I.E.N.C.E啦﹐入面有呢首歌。(又講﹐其實佢地隻隻碟都好聽架﹐又唔俾我講ALL!!!)
琴晚Incubus無玩Certain...都幾失望﹐fing頭歌必選黎架嘛。

處gay:「這位大哥,叫甚麼名字?」
健碩男:「台北...水電工。」
<--我鍾意!!!

知道佢講野/表演/彈奏/styling風格,仲有音樂上的evolution/影響...
<--好驚﹐要寫禁多野架。(轉話題)A Day In The Life埋緊尾﹐希望下個禮拜頭post 到啦!

Anonymous said...

>好驚﹐要寫禁多野架。

唔駛驚喎,我是但up架咋,你知道啲魅力男有mug得意野的話,咪enlighten吓我囉:)

講到尾,我要美色啫!

Anonymous said...

我鍾意重bass底的搖滾樂,又鍾意長長的guitar riffs!

Zackiemad said...

d,

要美色咋,易啦!

不過我都會base on你 d 提議黎(試)寫o既 :)

Anonymous said...

昨晚(應說今早)在土豆看了兩個范植偉的視頻。

發現流動式的范(個樣)好靚,好好睇,自信,自負,故作深沉,答問題鍾意帶人遊花園,稱呼楊祐寧做"我男朋友"。自言鍾意Nirvana,又說楊鍾意Linkin Park(二人曾組樂隊)。

不知為何來到硬照就呈現不了?

是日也:I Love Small Men. (Also love tall men.)