Wednesday, March 12, 2008

這星期的生活

在看園子溫的《紀子の食卓》。54名少女手牽手從電車的月台上跳下路軌自殺,咪話唔驚。園導演愛拍社會性課題的電影,另一套《自殺サークル》,好想看,但又好驚囉(!);同一時間又在看日劇《SP》和(重看)Britcom《The Black Adder》; 塵埃落定,今年電影節會去看7部電影; 中午經過影碟舖,見到羅拔仔的《Ronin》。拿在手中,用1分鐘來想「究竟屋企有無呢隻碟」。到現在,還未有答案。好似有,又好似無; iPod裡有Audiovent、Incubus、The Libertines、The Velvet Underground﹑These New Puritans﹑Rise Against和Silverchair的mp3; 後悔沒有在開show前買Incubus的DVD《Look Alive》。100元兼送海報喎,我個腦諗緊咩呢究竟; 用200多元買了一個意大利製造的decanter。我認為是史上最抵的一件貨品; Ikea的chandelier重出江湖。我買了一盞,但無錢找電工來安裝; 迷緊德州仔Cole Mohr; 遺忘已久的名字:Kings of Leon、The Strokes、Datsun﹐這日又再想起。 今天﹐大起大落。早上收到Studio Voice﹐下午老闆找我訓話。約了別人6時15分﹐但老闆訓得起勁﹐不敢打擾。足足遲了半個小時﹐6時45分才離開公司。左手拿著電話﹐右手捧著Studio Voice。以極速9秒9直奔地鐵站。 期待週六晚﹐羅馬對AC。

決定唔做未來的英國皇后。我最愛的人,始終是Hedi Slimane。

46 comments:

Anonymous said...

Spy Valley Gewurztraminer Marlborough NZ 2007

無幾耐之前飲過這款白酒,入口有少少荔枝味,口感較有volume/'thick',aftertaste不錯。

可上watsons wine online購買。(人地請,唔知exact price,$200樓下。)

幾年前飲過另一枝德國出的Gewurztraminer,印象甚佳。後來去Watsons Wine Celler問,話無入貨。

個人試過最正的紅酒:

Chateau Talbot, St Julien
France 1989
(友人說1985仲正)

Why am I telling you all this? For your love quest! Hedi is 'French'!

Zackiemad said...

d,

Thx~~荔枝味<--好鐘意!我成日經過watsons wine,會去望望。

Gewurztraminer<--Great或City Super可能會有呢?

未買decanter之前,只會買M & S的細支裝紅酒。快飲完,唔駛留。

Chateau Talbot, St Julien
France 1989
<--係咪好貴果的?

Hedi is 'French' <---耶!!!我現在多數飲Perrier。:)

雖然住唔到法國,but i'm living/trying to live in a French way!! Wahahahah!! (傻左)

Zackiemad said...

d,

雖然i'm trying to live in a French way ,但仍然要「學好英文」!

Hedi的英文很好的!!!!!

I love you,Hedi!!

Anonymous said...

St Julien那枝酒,2001年時網上價約一百多元美金。我在Watsons Wine Celler見過,當年是一千蚊樓下。

而家唔知仲有無得賣?

Perrier之中,我鍾意Perrier Lime,以前夏天時,常常買來飲。

吃過法國Normandy出產的Camembert芝士,好鍾意(Denmark/NZ等國家也有出產Camembert)。在英國Cornwall的小漁村St Ives時,吃了兩次tea set,為的是當地土產Cornish clotted cream,好rich好好味,配暖暖的scones,一流!

Why am I telling you all this? For your love quest! Gourmet and wine, the way to go French!

(Do you drink coffee?)

Anonymous said...

那枝Gewurztraminer白酒,請我飲的人是在Watsons wine online買的,你先問一下鋪頭,good luck!

Zackiemad said...

d,

Do you drink coffee?<--我走英式路線,喜歡飲Earl Grey。不過現在每天早上都要飲港式奶茶。Coffe唔係成日飲,要飲都揀Cappuccino。你呢?

我宜家好想食野。你多唔多自己煮飯?

Anonymous said...

>你多唔多自己煮飯?
Mon-Fri,通常唔煮,有時放咗工會約人去Time Square食飯(常去Sun日本餐廳,呢期鍾意Simply Thai,最近去過Tony Roma's)。
Weekend盡量食菜同埋生果。菜都是水灼(olive oil加雞粉及在英國買的菜精)。

我是信生果要空肚食那一套的。

細個飲咖啡/奶茶,完全無問題,但唔知點解,大大吓就唔受得caffeine,就算上晝飲,夜晚都會瞓唔著。唯有放棄,只會飲Cappucino。

今朝的早餐是香蕉一隻。

Zackiemad said...

d,

(這個早上你好像很清閑)

Time Square的Simply Thai我都試過,但我鐘意PP的Thai Basil多點。成日同老豆去Harbour City的Habitu ,好鐘意食果道的carbonara,老豆只會吃沙律。He IS living in a French way.

Weekend盡量食菜同埋生果。<-Hedi將於09年重返時裝界,即係仲有1年時間俾我減肥!我都嘗試夜晚齋吃菜,但我是一個大食的人,好難頂囉!而且,鐘意食熱野。好煩的一個人。

今朝的早餐是香蕉一隻。<--今朝我在新"超"(唔識打)記吃了一碟牛肉腸粉加奶茶。

Anonymous said...

(我琴晚8.45pm先走。)
(我的工作性質,通常下午三點幾先開始多野。)

Thai Basil is also my fav. But they're tightly booked in lunch hours.

Try 金牛苑 at Harbour City. The tables are a bit cramped but you can have a nice harbour view through the restaurant's 落地玻璃.

I think Habitu is more for coffee and dessert? Have you been to Antique in SoHo. Their home-made cakes are delicious according to openrice.com.

Anonymous said...

Btw, 我鍾意同大食的人食飯:)
我唔算細食,不過而家要注意一下,中年發福好擇駛!

Zackiemad said...

d,

我鍾意同大食的人食飯<--撇眼看,以為妳話「我鐘意同大人食飯」。然後心裡暗罵(!),咩呀,咩大人呀,你唔係大人咩??

金牛苑<--想起另一間,Rice Paper。同Thai Basil一樣都係美心集團。Rice Paper都有海景睇架。

Habitu都有Pasta、Risotto同扒架!!

Antique in SoHo<--未喎。齋吃dessert?

Anonymous said...

大人:

我今日午飯食tandoor chicken leg with pan fried vegetables (from Great).

(久不久都會行落PP3附近買車仔面)

>Antique in SoHo<--未喎。齋吃dessert?
Yes!

都係大人

Zackiemad said...

d,

Lunch去了合隆魚旦大王。那個牛肉酸辣河真的超好味!你真的要去試試!!

H/V

Anonymous said...

>合隆魚旦大王
Yeah!

What about their fish balls?

Anonymous said...

H/V,

Please note that H/V is a pairing not a name. If you want to, you can use "V in H/V" as your signature.

*自己都頂唔順自己*

Zackiemad said...

d,

我唔鍾意食「魚旦麵」果種魚旦。去合隆只吃牛肉。

Hedi's girl, V. (i love this name!)

Anonymous said...

You should put it as "V, Hedi's girl", 再勁D --> VS --> 型到爆!!

just d

Zackiemad said...

d,

Hedi推介了一隊樂隊,Pretty Dirty Things。我聽左幾首,好聽呀!(主觀程度1000000&)

V,Hedi's girl (VS)

Anonymous said...

你本studio voice向邊買架?

Zackiemad said...

Thomas,

上amazon.co.jp訂架!雖然Page One會返貨,但好快賣晒。我心急,又怕唔夠人快,咪上網埋左先囉!你知啦,Hedi做cover喎!

Hehe :D

Zackiemad said...

Thomas,

另,你有無去:
http://www.hedislimane.com/diary 架?如果有,你有無發現有一處LOGIN的地方。是否自己友先可以login呢?唉~

沮喪的人上

Anonymous said...

唔怪得咁快有啦,我去過晒d賣日本magazine既鋪都未返呀

上網連運費幾$呀?

個diary係俾佢自己login架?你知唔知4月既french vogue都有hedi呀?佢會有haute couture登有,不過未出

Zackiemad said...

Thomas,

連運費差不多要$200(!)﹐我知Page One都只係買緊$70...............

個diary係俾佢自己login架?
<--Whahahaahahhahahah!!
係喎﹐從來無諗過佢要login黎post相架喎。我一直都以為背後有秘密野齋俾自己友睇囉!我諗多左了。

french vogue都有hedi呀
<--知呀知呀。我會密切留意架喇。07年12月號果期french vogue你有無買到呀?
如果你見到有4月號賣﹐(求你)通知我呀。或者﹐如果呢兩日我見到有Studio Voice/french vogue賣﹐會話過你知的:)

Zackiemad said...

Thomas,

仲有,之前我o係Page One買左本雜誌"Blast",有Hedi架,不過講法文,唔知"up"咩 >.<

Crazy about what said...

$200本studio voice好貴喎~

07年12月號果期french vogue有咩睇呀?好後悔之前有期係Charlotte Gainsbourg封面冇買到

有得賣呢兩本野我一定通知你!

冇留意到blast呀,咁你一定買左ppaper啦!?

Zackiemad said...

Thomas,

07年12月號果期咪就係Charlotte Gainsbourg做封面果期囉 :)

ppaper緊係有買啦(佢攬住條女喎﹐差d暈低呀我)﹐你呢?

你有無睇開你個架:

http://www.flickr.com/photos/synxinc/

有齊所有Hedi影的相和project shot~

Anonymous said...

早知買啦,不過我睇左~
唔知你有冇留意Charlotte Gainsbourg個妹Lou Doillon,都好cool呀~不過佢成家都好cool,講到好遠tim

我冇買ppaper,條女係咪Courtney Love黎架?
其實我對Hedi唔係好瘋狂,不過好appreciate

http://www.flickr.com/photos/synxinc/ <---多謝你既介紹!

Zackiemad said...

Thomas,

無留意Lou Doillon呀﹐不過剛在網上找了幾張佢既相睇﹐幾似家姐喎個樣~多謝介紹!

唔知條女係咪Courtney Love呀﹐因為入面 既相其實係佢以前影落果d﹐得封面有條女。

其實我對Hedi唔係好瘋狂,不過好appreciate <--哈哈﹐你都好留意fashion喎﹐連我之前post果張Nicolas Andreas Taralis你都認得係係佢!(初時我以為無人會答我架~) :p

Anonymous said...

你都好留意fashion喎<--我本身係讀fashion架嘛~

不過我對電影同音樂一定唔夠你熟

題外話,你有冇download Portishead 隻新碟3P呀?(因為市面未有得賣)

Zackiemad said...

Thomas,

我本身係讀fashion架嘛<--喔﹐唔怪之得啦。其實我對音樂電影都識d皮毛野架咋~

Portishead我只係買過佢地第一隻碟"Dummy"﹐同買聽過佢地翻玩Serge Gainsbourg果首"Requiem For Anna"。佢地隻新碟我見soulseek(我用呢個黎d/l mp3)有得d/l呀。

又說﹐你有無聽過"Gainsbourg Revisited"呢隻碟呀?搵左唔同既band黎翻玩Serge Gainsbourg的歌﹐唔錯喎~

Anonymous said...

Portishead有新碟...
多謝情報!

Anonymous said...

>其實我對音樂電影都識d皮毛野架咋~

你太謙啦~
我在看偵探物語,台劇(無錯,係台劇),王家衞,吳念真監製,矮仔有份演。

That's my degradation!

Anonymous said...

soulseek(我用呢個黎d/l mp3)有得d/l呀。<---等我用下先

Gainsbourg Revisited<---冇聽過呀,sounds interesting

d said...
其實我對音樂電影都識d皮毛野架咋~
你太謙啦~ <---係囉,太謙啦

Anonymous said...

仲未有studio賣呀

Zackiemad said...

d,

Portishead你都o岩架?

偵探物語<--仲有邊個做架?不過,台劇...我真係麻麻~:p

Zackiemad said...

Thomas,

去左Page One,仲見有Blast賣。不過唔知幾時有French Vogue呢?好心急~你知唔知前一兩期的日版Dazed & Confused是否也有Hedi?

Anonymous said...

http://birthofacult.hedislimane.jp/

<--DAZED & CONFUSED JAPAN#62 MUSIC IS ART ISSUE, Pete Doherty封面

Zackiemad said...

Thomas,

多謝資料呀~不過D&C好難搵,又係好快賣晒~

Anonymous said...

http://www.books.com.tw/exep/prod/magazine/magfile.php?item=J030008590

呢度有呀,快d買啦

Anonymous said...

>Portishead你都o岩架?
會聽,但又不至於儲齊佢地的碟。(有Dummie及一張live。)

偵探物語<--仲有邊個做架?
我認得出的是徐錦江,陶子(台灣電視節目主持人)。改編自弘兼憲史的漫畫。由王家衞(澤東)及吳念真的製作公司聯合監製。

節奏比較慢,但就無mug台劇的弊病--俗套長氣,反而有少少似日劇。當然,我絕對係因為矮仔有份演出,才會去睇的!

Zackiemad said...

Thomas,

Yeah!!!多謝晒呀!你有無買呀??

Zackiemad said...

d,

偵探物語<--關唔關優作果套電視劇架??想睇wor~

Zackiemad said...

d,

偵探物語<--關唔關優作果套電視劇架??想睇wor~

Zackiemad said...

Thomas,

http://kura-tv.no-blog.jp/2nd/

去睇佢18號果個post!!
好想買呀!!!

Anonymous said...

我冇買呀

咁多mag搵hedi既?

Zackiemad said...

Thomas,

日本呢排好似同佢搞左個攝影展。原本佢會去﹐但最終(唔知咩原因)佢無去到 :(