Sunday, March 09, 2008

我在讀甚麼

1)George Orwell - 戰時日記
2)Sir Authur Conan Doyle - 福爾摩斯回憶錄
3)Arthur Miller - Death of a Salesman
4)George Orwell - Orwell and the Dispossessed
5)James Joyce - Dubliners
6)Bram Stoker - Dracula
7)Nick Hornby - The Complete Polysyllabic Spree

要嫁威廉王子﹐必先裝備自己。將時間與金錢投資到書本上﹐就是要換來威廉的垂青!我是一個有大志的人﹐所以讀就要讀最好的!(唔好理我明唔明好無?)當然﹐除了想嫁王子外﹐我的終極目標﹐是與Mr. Orwell神交!要神交或要結婚﹐必先要經過「學好英文」這個階段。天將降大任於斯人也!

****

另說﹐

G: 你係咪好想拖住隻狗出街呢?
我: 我想拖鬼仔出街多d 。
G: 我諗你可以拖到鬼仔隻狗出街o既。

完。

6 comments:

Anonymous said...

已經睇完SP, 照例留了一條伏線拍續篇(第二季或電影版). 岡田最精采的表情不是正義凜然地面對恐怖份子, 而是迷失時表達內心的demons(放心, 我mug野都無講).

可惜堤大哥佔戲始終不是很多, 這可關係到我作為腐女的怨念啊!

還在看源氏物語......

Anonymous said...

黑貓評Control, 尾段好好笑! Go read it!

Zackiemad said...

d,

睇到第8集。*努力中*

我d/l左 Control!試下燒俾你!!!

Anonymous said...

Thank you!

Anonymous said...

我又要出回憶錄~

Anonymous said...

你幾時燒日劇俾我o者...

>_<

我愛鋼琴王子~