Tuesday, March 18, 2008

Adrien Brody / Zegna

K小姐果然是一位時裝精,我跟她說,喂,我喜歡了Adrien Brody呀。她二話不說便問,咁妳鐘唔鐘意Zegna先?

好明顯,她除了非常(喜歡)留意fashion ad外,打從她的心底深深處,她是好迷Adrien Brody的。

****

然後我又打電話給G友,跟她說,喂,我好鐘意Adrien Brody呀。她的反應,跟K小姐一樣!「咁妳咪好鐘意Zegna囉」。原來,大家都背著我,靜靜地留意著Adrien Brody的一舉一動。

4 comments:

Anonymous said...

>鍾意Arien Brody

因為佢雙眉毛似Mr S.?
係咁,你記住睇埋The Jacket喎(Keira Knightley合演)。

我對佢印象幾好,講到尾,識做戲又生得高高瘦瘦又幾有氣質--唔一定要靚,Jude Law靚(咪同我拗),但講"presence"分分鐘不及Brody--的演員,通常我都比幾好印象分。是否sustain到,就要睇以後的表現了。

我鍾意矮仔呀,佢在"孽子"的角色有好好發揮。拍硬照沒甚看頭,吸引力是流動式的,演戲時最好看。

佢條仔,外在條件更勝一疇,應該會成為影視圈搶手貨。演技比較偏向"本色派"。

(知啦,唔講啦。)

Zackiemad said...

d,

我以前叫Arien Brody做「八字眉」。

因為佢雙眉毛似Mr S.<--係呀。你都覺得呀?

The Jacket<--NO!!!我真係唔想睇Keira Knightley做戲 :(

Jude Law靚<--死都要話NO!!!!!

矮仔<--(迷惘地)即係范?

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

>矮仔<--(迷惘地)即係范?

Yeah!(昨晚看了《孽子》中的「激情」戲。比起Queer As Folk,只是小兒科。不過以台劇的習俗和尺度,算係「大膽」。