Monday, January 28, 2008

這幾天我在做甚麼?

8 comments:

Anonymous said...

我在weekend睡了兩天,連衫也沒有洗(我係拿衫去鋪頭洗的),又沒有去超市買菜/生果。

昨晚在土豆睇咗"工作狂人"第一集,雖然唔知道以後的劇情發展,但我就好buy速水直道(唔知有無記錯個名,總之係好高那個)對工作/生活的觀點。

至於主角(菅野),她時常為了工作放棄與男友相聚的機會,好像沒有甚麼life。我覺得:如果那份工是她的興趣,是她喜歡做的工作,那麼,自然就會樂在其中,也不會介意將大部分時間放在工作上。從事創作的人,很多都是這種情況吧。

我就沒有咁幸運了。但求可以自立~

Zackiemad said...

d,

Sun考試,但Sat卻在回味可愛的Jean Pierre Leaud。(不忍看見他老去的樣子!!)

"工作狂人"我已看到第六集,有點喜歡菅野的男友(!)之後會有一集講速水在工作上的期望。我成日覺得戲內的速水是喜歡菅野的。

p.s. 我也是週末拿衫去鋪頭洗的:)

Anonymous said...

>Jean Pierre Leaud

他在蔡明亮的"你那邊幾點?"客串一場戲(巴黎部分),是神來之筆。

菅野的男友很好呀,女朋友忙成咁,佢都無去"偷食"(可能他本身也忙),好乖~

速水太高了,起碼有六呎二吋吧?很難找女優配對。

Zackiemad said...

d,

我睇左"女飛賊再現江湖"(曼玉o個套)已經唔係好頂得住。好耐之前睇過篇文,話Truffaut死後,佢就開始顛顛地!?!?

Zackiemad said...

d,

wa!~he also starred in "The Dreamers"?

Anonymous said...

兩部戲我都有睇(Ima Verp, The Dreamers), 不過無留意主角以外的人呀......

你早幾日講開法國仔, 我想介紹Louis Garrel比你識囉, 佢在The Dreamers做Eva Green的哥哥.

查一下他的檔案, 原來同baby同年, 今年6月先至25歲. 青春, 真可愛青春!

Anonymous said...

Louis Garrel @ youtube:

{http://www.youtube.com/
watch?v=ir3s3WzZTRU}

我想, 只有法國人先會將床戲同埋唱歌夾埋一齊吧! (有點搞笑)

這套戲香港上映過(法國電影節之類).

Zackiemad said...

d,

唔知點解公司部腦係睇唔到youtube的片(回家再看)。之前都知有呢部戲上,因為有留意Michael Pitt:P

o拿,只論外型,我會鍾意米高多d ~