Wednesday, January 02, 2008

北京遊。前篇(一)

去北京的其中一個收獲,就是在798裡一間書店內找到07年10月號的Wallpaper。早一個星期,還在eBay上bid著這本雜誌,當時叫價已去到200港元左右。如果連郵費,恐怕要300元。幸好我的出價已被人叫過,我也放棄了。事隔數天讓我在北京看到,說是喜出望外。購買價:75元人民幣。

當然,同行的痴玲小姐是一貫地冷眼旁觀,「翹」著雙手看我一個人淹沒在一棟的back issue裡。

7 comments:

Anonymous said...

你識做啦:)

有無音樂人打過HS主意,搞cross-over?

Zackiemad said...

d,

你識做啦:)
<--im too lazy la,等我search下有無人已經擺左上網 :p

HS試過幫Air設計佢地concert個舞台,但我一直搵唔到d相睇:(
另外,fashion show d 歌多數都係band/歌手特登幫佢作。(通常搵英國果d,佢好鍾意UK indie)
同埋成日同Pete Doherty影相囉~
我剩係知呢d咋~

Zackiemad said...

d,

補充:Hedi都有幫過Daft Pumk設計演唱會服裝 :)

Zackiemad said...

*Punk

Anonymous said...

正想找Daft Punk Alive 2007來聽下~

Anonymous said...

還好我買了兩本.....
不過很心痛的是都沒有買到Hedi的封面
(還在為當初沒買感到心痛T_T)
75人民幣好便宜,博客來賣390台幣

Zackiemad said...

bp,

如果我在博客來買,連郵費,也貴。