Thursday, December 13, 2007

記事數則

1. 跪求《又見梅蘭芳》DVD一張。
2. 據可靠消息報道,《給康城的情書》的海報上雖然有David Lynch的大名,但其實佢個條片只得加拿大會播!咩世界黎架?又話大同、一體化?
3. G友說要轉hippies look ,我有點手足無措。仲要問我借Beatles的碟,好明顯佢要大喊「Give Peace A Chance」!
4. 昨晚在行人道上遊魂。忽聽到有人在耳邊說著,「行快o的啦,仲要me me mo mo ,我好肚餓呀!」原來是痴玲小姐嫌我腳步緩慢,拖慢了她大小姐。也難怪她心情不好,《梅蘭芳》拍畢,小姐她不能趕得及去北京見黎明。車!我夠見唔到安藤同梅葆玖啦!! *遷怒中*

No comments: