Wednesday, November 14, 2007

又死

發了癲。

買了McQueen的頸巾、Sissi Rossi的小包和Lad Musician的tee。每樣都是男裝﹐我是要變做男仔了嗎?

又但,其實我唔係好著tee囉。

「節衣唔食」的日子又要開始。

(後記:當我指著一張龍平baby穿的同款Lad Musician tee相給爸爸看時,他回應了一句:Oh my god.)

3 comments:

Anonymous said...

E, 你有冇po過baby著Lad Musician tee的相? 你知我啦, 視而不見架嘛...

d

Zackiemad said...

d,

等我搵搵,然後post去你道

單位 said...

baby
我隻眼發炎 :(
好番之後約你食飯