Sunday, October 14, 2007

Dita X Ryuhei



大家是看厭了Marilyn Manson和Dita Von Teese這一對﹐才找來baby嘗嘗新意?

12 comments:

Anonymous said...

Oh Oh Oh.
(不)是manip吧?

d

Zackiemad said...

d,

應該不是manip的。

胡亂上網找到一個日文blog,貼了這張照。Caption除了"Marie Claire"外,全看不懂。應該是從Marie Claire中scan出來吧。

Anonymous said...

照片所見,Baby好似有少少肚腩?
d

Zackiemad said...

d,

這個我都覺。

是因為麻質的關係,有點風的時候便會漲起來嗎?(又在亂up)

Anonymous said...

件衫質地都有影響的。<-- 亂up埋一份

Baby依家瘦咋,拍"御法度"時,因為日日練劍,有胸肌架(不過都係無胸毛;p)!

d

Zackiemad said...

d,

baby 連手毛都無啦!!!!

Anonymous said...

佢平時有無做吓運動咁呢?
如果導演要佢好似岡田准一咁谷d"健康美"去拍"東京鉄塔"之類,佢制唔制呢?


d

Zackiemad said...

d,

我覺得baby唔會做運動(不過他喜歡足球>.<)

佢制唔制呢?<--制o卦,向不同類型挑戰?(不過佢唔夠陽光囉)

Anonymous said...

氣質上,佢係冷o既。
不是說不可以陽光,不過,當全世界都充斥住陽光男孩,又何必人做我做?
Baby的儍氣,倒是可以發掘一下~

d

Anonymous said...

其實,忘年戀movie又唔一定要陽光型少年來拍,不過最好練結實些。

d

Zackiemad said...

Baby的儍氣,倒是可以發掘一下~

<--

龍平:e.....(會場觀眾竊笑).我是扮演takashi角色的松田龍平。有很多觀眾來看
這個電影。 (龍平每次說話都eeeeeee一翻,見怪不怪了)

MC : 所謂關於戀愛間隔madori這個標題,諸位有沒有想過?

龍平::e.....(感到為難的樣子)沒有考慮過‥‥‥。

MC : 有關搬家的問題。是怎樣的心情?

龍平: 這個也-----(惱),我只放置喜歡的東西‥‥‥」

最後是MC問總結問題,龍平說 : 「請別問我」,會場的觀眾笑也笑了。

「請別問我」<--是baby和安藤的完場白。

Anonymous said...

龍平外表冷冰冰/形象酷酷,其實佢係個乖細路,有同年紀男孩的吊兒郎當。

雖然唔識聽,不過我都鍾意youtube佢在記者招待會/首映禮上的情形。佢好有禮貌的!

d