Saturday, September 15, 2007

剪報: 工業噪音激High NIN鐵幕搖滾Fans爆粗

美 國 Industrial Rock 班 霸 Nine Inch Nails ( NIN ) , 前 晚 首 度 在 亞 洲 國 際 博 覽 館 開 騷 , 樂 隊 以 激 烈 的 搖 滾 音 樂 令 在 場 樂 迷 瘋 狂 忘 我 , NIN 更 利 用 特 殊 鐵 幕 大 玩 耀 目 視 覺 效 果 , fans 也 興 奮 得 爆 粗 大 叫 。


全 場 觀 眾 齊 呼 喊
以 主 音 Trent Reznor 為 首 的 Nine Inch Nails , 一 直 以 其 集 合 工 業 噪 音 及 Synth-pop 電 子 音 樂 的 重 型 搖 滾 影 響 了 Marilyn Manson 、 Korn 和 Linkin Park 等 樂 隊 。 前 晚 是 NIN 自 89 年 走 紅 以 來 首 次 來 港 演 出 , 吸 引 過 千 名 忠 實 樂 迷 到 場 朝 聖 。 由 於 演 唱 會 全 場 企 位 , 樂 隊 出 場 奏 起 震 撼 純 音 樂 開 場 曲 《 Hyperpower 》 時 , 全 場 觀 眾 已 衝 近 台 前 , 又 瘋 狂 搖 頭 起 舞 , 更 有 樂 迷 在 觀 眾 頭 頂 上 玩 插 水 。
緊 接 的 《 The Beginning of the End 》 響 起 時 , fans 均 隨 重 型 鼓 聲 拍 手 , 主 音 Trent 也 興 奮 得 將 手 上 的 鈴 鼓 拋 向 觀 眾 , 後 來 又 拋 水 樽 讓 觀 眾 降 溫 。 當 他 以 歇 斯 底 里 又 具 磁 性 的 歌 聲 唱 出 《 Terrible Lie 》 時 , 全 場 也 叫 喊 「 Terrible Lie 」 , 盡 情 宣 洩 情 緒 。 儘 管 當 晚 出 現 的 《 March of the Pigs 》 、 《 Closer 》 和 《 Wish 》 等 代 表 歌 曲 內 容 充 斥 性 虐 暴 力 意 識 , 但 樂 迷 絕 不 大 驚 小 怪 , 只 會 盡 情 跟 唱 和 。
雖 然 前 晚 NIN 已 沒 有 出 現 又 推 又 踢 打 爛 鍵 琴 的 狂 野 台 風 , 但 他 們 巧 妙 地 運 用 特 殊 鐵 幕 , 炮 製 令 人 目 瞪 口 呆 的 視 覺 效 果 。


拋 咪 架 狂 野 完 場
樂 隊 一 時 猶 如 置 身 電 子 世 界 當 中 , 一 時 又 儼 如 吸 進 畫 面 之 內 , 有 fans 更 興 奮 得 讚 嘆 說 : 「 好 X 型 ! 」 NIN 並 重 唱 了 Joy Division 的 名 曲 《 Dead Souls 》 , Trent 最 後 也 仿 若 置 身 星 光 之 中 , 邊 彈 keyboard 邊 唱 NIN 的 慘 烈 代 表 慢 歌 《 Hurt 》 , 臨 別 前 Trent 還 將 咪 架 拋 落 台 , 將 它 送 給 了 觀 眾 。

- 蘋果日報 15.9.07

****

有人插水咩?點解我唔多覺o既??

4 comments:

Anonymous said...

這一篇算寫得好啦! (經濟/South China未見)
我淨係見有人玩"人抬人", 無插水喎.
Cable TV娛樂台有些少片段.
有人post片了:
http://www.youtube.com/user/eficks

d

Anonymous said...

係真唔係~

{http://www.youtube.com/
watch?v=5gV8yQc0m7g}

d

Zackiemad said...

d,

影呢條片果個人應該企o係我附近:p

Zackiemad said...

d,

即其實係假架咋?!?!>.<

*Confused*