Monday, October 01, 2007

原來﹐


"東京タワ"最大的吸引力不是一身粉紅上衣粉紅褲子粉紅襪子的小田切讓。
而是﹐出了幾個鏡頭的
寺島進、美由紀媽媽和小泉今日子。

p.s. 有眼不識泰山。原來戲中演爸爸的便是小林薫;演幼年媽媽的內田也哉子便是內田裕也和樹木希林(戲中演年老媽媽)的女兒。天!!怪不得她倆這樣似樣啦!!

突然覺得﹐這部電影為甚麼有這麼多跟優作爸爸有關的人物?

『東京タワー オカンとボクと、時々、オトン』 公式サイト

5 comments:

Anonymous said...

部電影好多cameo, 除左以上三位, 仲有宮崎葵, 仲村亨(我認到的).

Anonymous said...

d

Anonymous said...

睇完Tokyo Tower同埋Hazard, 都未算認識小田切的演員特質.
他的存在感沒有我想像中般強. 除了知道佢幾型(?).

d

Zackiemad said...

d,

我都係睇完個official site先知有宮崎葵。(唔多覺她有出現)

嘩,原來我都只係睇左Hazard, Tokyo Tower, 蟲師 & ゆれる (應該無漏?)

Anonymous said...

Review:
{http://www.wretch.cc/blog/
aoshima2005&article_id=20279787}

我覺得全套戲寫得最立體的人物是老爸.
另外, 原來寺島進膚色咁黑~

d