Tuesday, August 14, 2007

NARS女郎


我說呢,McQueen小姐就是最有資格成為NARS的代言人。

怎麼個說法?

昨天嘛,陪他走了一圈﹐結果買了千多元的NARS化妝品。這已不是第一次喇﹐每次走過NARS的櫃檯﹐McQueen小姐都要研究研究新色的配搭。哪些新色﹐哪些舊色﹐他很清楚。

這一次﹐他買了4盒眼影加兩支脣膏。然後轉個頭跟我說﹐

「其實呢排我唔係好化妝。」

「...........」



小記:看婦女病症﹐我們都會找XX華醫生。其實每當我要上網找他的電話來預約時﹐總會遇到「唔記得個名﹐唔知點search添。」這個情況。而又每次問McQueen小姐﹐他只懂說:「唔記得喇﹐好似係咩咩華囉。」

昨天﹐他作了補充,

「係唔係艾慕杜華呀?」

2 comments:

Anonymous said...

The model looks like Uma Thurman:)

d

Zackiemad said...

我幾鍾意Uma架!!!