Thursday, August 02, 2007

The Great Films Time Forgot Pt.1

1. The Actress/George Cukor(US,1953)
2. Adieu Philippine/Jacques Rozier(France,1962)
3. The Adventures of Hajji Baba/Don Weis(US,1954)
4. Andaz/Mehboob Khan(India,1949)
5. Avanti Popolo/Rafi Bukai(Israel,1986)
6. Baksa Badal/Nityananda Dutta(India,1965)
7. Bari Zogon/Watanabe Fumiki(Japan,1996)
8. Chaos/Coline Serreau(France,2001)
9. Blow Out/Brian De Palma(US,1981)
10. Crazy Thunder Road/Ishii Sogo(Japan,1980)
11. Deep End/Jerzy Skolimowski(Germany,1970)
12. El/Luis Bunuel(Mexico,1953)
13. Force of Evil/Abraham Polonsky(US,1948)
14. Funny Dirty Little War/Hector Olivera(Argentina,1983)
15. The Girl From Carthage/Albert Samama Chikly(Tunisia,1924)
16. Grace of My Heart/Allison Anders(US,1996)
17. The Gold Diggers/Sally Potter(UK,1983)
18. Grounded God/Prince Chatri Chalerm Yukol aka Tan Mui(Thailand,1975)
19. Hustle/Robert Aldrich(US,1975)
20. The Insect Woman/Imamura Shohei(Japan,1963)

嘩﹐對不起對不起。原來還有數部日本片入圍。為甚麼我之前看不到呢?這篇文章我起碼看了兩次。如果不是將它打出來﹐恐怕是要"報錯料"吧!(証明我是"閱報遊魂中")

先來20套﹐明天再續。

7 comments:

Anonymous said...

多謝你個post個list, 真希望有一個這樣的film archive.

睇番網上資料, 先知道我有睇過George Cukor的電影 (Camille, Only Yesterday, My Fair Lady).

Watanabe Fumiki, 找不到官方中文譯名, 可能是渡邊文紀?

石井聰亙, N年前電影節睇過佢的Angel Dust (紅顏渦粉):
http://www.ishiisogo.com/

日本昆蟲記(今村昌平)的文章:
{http://www.safariunderground.net/
archives/1017}
{http://board.verycd.com/
t239467.html}

d

Zackiemad said...

除了"My Fair Lady"﹐我只看過Brian De Palma的"The Untouchables"和"Scarface"。

正在讀一本叫"英國電影十面體"的書﹐其中便有一章介紹了Sally Porter的電影。未讀到﹐讀完再說。

每次見到"紅顏渦粉"DVD﹐都有買的衝動!!!

Watanabe Fumiki,渡邊文紀?<---不知道呀

Anonymous said...

因為色戒電影版的報導, 我今晚先重讀原著小說.
先前正在看Hercules的故事. 我幾鍾意Greek mythology, 雖然不是讀了很多. The Iliad我覺得好睇. 一直想睇埋The Odyssey, Aeniad 同埋 Sophocles的悲劇(主要是圍繞 Oedipus 和 Antigone 的Theban Plays).

我看過Orlando(因為鍾意Tilda Swinton), 連劇本/soundtrack/原著小說都買埋.
她後來的Tango Lessons我沒有看,但買了劇本和soundtrack, Piazzolla的music好正!

紅顏渦粉的"bonus"是豐川悅司:)

d

d

Zackiemad said...

--我無 睇過Greek mythology,只係睇"The Myth of Sisyphus"(算唔算呀?)

--紅顏渦粉的"bonus"是豐川悅司:)<--係呀!!記起喇!個cover好吸引添架!

--連劇本/soundtrack/原著小說都買埋<--睇黎大家都用左唔少錢o係電影道:)

Anonymous said...

鍾意睇書又鍾意睇電影, 一套電影的spin-off products可以好多嘛(esp. 改編自小說的)!

>Sisyphus
http://en.wikipedia.org/wiki/
Sisyphus

睇完The Iliad, 覺得D 神好討厭, 一日到黑在人間世"搞屎棍", 之後又不負責任.

d

Zackiemad said...

"The Iliad"<---頛似小說的體材?

Anonymous said...

The Iliad和The Odyssey一樣, 係長篇詩歌(epic poems), 據講係Homer根據幾百年來口述詩人/說唱人的傳頌及民間傳說寫成的.
我買的The Iliad版本是詩歌體小說的形式.
當初想睇greek mythology, 純粹係好奇, 想搞清楚眾多個神, 同人類有mug瓜割.
到了Troy上畫, 我想知道木馬屠城記的來龍去脈, 於是自書櫃dig出那本N年前大減價買的雞精圖畫書.

d